آوریل 25, 2024

اجاره آپارتمان

اگر می‌خواهید ملکی را در ایران اجاره کنید، تقریباً همه صاحبخانه‌های خصوصی و نمایندگان اجاره‌ای از شما درخواست مرجعی می‌کنند که شامل درخواست اطلاعات در مورد سابقه اعتباری شما باشد.

 نحوه اجاره آپارتمان در صورت نداشتن اعتبار کافی

چه فکر می کنید این منصفانه است یا خیر، صاحبخانه ها در تهران مشتاق اند بدانند مستاجری که به ملک آنها نقل مکان می کند سابقه پرداخت به موقع صورت حساب های خود را دارد یا خیر.

اما این شامل چندین گروه از افراد می شود، از جمله کسانی که قبلاً اجاره نکرده اند یا به تازگی سفر خود را به دنیای اعتبار آغاز کرده اند (معروف به داشتن یک پرونده اعتباری نازک ) به علاوه افرادی که سابقه اعتباری ضعیفی دارند.

با توجه به بررسی های صورت گرفته توسط املاک فستیوال همچنین شامل دانشجویان بین‌المللی و متخصصان خارجی می‌شود که می‌خواهند زمانی که در اینجا کار می‌کنند خانه‌ای اجاره کنند، که هیچ یک از آنها احتمالاً سابقه اعتباری یا اجاره‌ای در بریتانیا ندارند.

مالکان بیشتر احتمال دارد همه این افراد را رد کنند و این امر یافتن ملک برای اجاره را با مشکل مواجه می کند.

بنابراین اگر در یافتن ملکی برای اجاره به دلیل عدم موفقیت در بررسی مرجع اعتبار با مشکل مواجه هستید، در اینجا کاری که می توانید انجام دهید آورده شده است.

یکی از اعضای خانواده یا دوست خود را به عنوان ضامن انتخاب کنید

اگر شخص دیگری که سابقه اعتباری خوبی دارد بپذیرد که ضامن شما باشد، اجازه دادن به نمایندگان و صاحبخانه‌ها، املاک را به شما اجاره می‌دهد.

این می تواند یکی از دوستان یا اعضای خانواده باشد که از او خواسته می شود یک سند ضامن را امضا کند که در صورت ناتوانی، آنها را متعهد می کند که اجاره شما را بپردازند، از جمله هر گونه اجاره بهای معوقه، و همچنین خسارتی را که به ملک وارد می کنید بپردازند.

اما به یاد داشته باشید که این یک موقعیت جدی برای قرار دادن یک دوست یا خویشاوند است. آنها مسئول پرداخت اجاره بهای ملک و همچنین خسارت می باشند.

افزایش اعتبار جهت خرید و اجاره آپارتمان

هزینه خدمات ضامن را پرداخت کنید

اگر دوست یا خویشاوندی ندارید که آماده باشد به عنوان ضامن شما بایستد، پس چندین شرکت وجود دارند که با قیمتی برای شما ضامن خواهند بود. قیمت ها متفاوت است اما انتظار می رود بسته به شرایط شما حدود 300 پوند یا بیشتر بپردازید.

همچنین، از شما خواسته می شود که یک قرارداد یا «سند ضامن» امضا کنید. اکثر این شرکت ها از شما مدرک هویت و حقوق می خواهند و از شما می خواهند که حداقل 1.5 برابر کرایه خود درآمد داشته باشید. اگر اجاره شما 600 پوند در ماه است، پس از کسر مالیات باید حداقل 900 پوند در ماه به خانه ببرید.

سابقه اعتباری خود را ارتقا دهید

گزینه دیگر این است که سابقه اعتباری خود را بهبود بخشید و در حالی که این کار را انجام می دهید، به زندگی در محل اقامت فعلی خود ادامه دهید. هیچ قاعده‌ای در مورد اینکه چقدر طول می‌کشد تا تاریخچه اعتباری شما بهبود یابد وجود ندارد.

منطقی است که فرض کنیم برای بهبود امتیاز خود تقریباً به 6 تا 12 ماه سابقه اعتباری جدید نیاز دارید.

اجاره خود را از قبل پرداخت کنید

ساده ترین راه برای دور زدن سیستم ضامن این است که اجاره خود را از قبل پرداخت کنید، معمولاً به صورت یکجا بین شش تا دوازده ماه اجاره. تعداد زیادی از دانشجویان بین المللی مکان هایی را برای اجاره در بریتانیا ایمن می کنند.

جمع آوری این نوع پول برای اکثر مستاجران جوان یا دارای اعتبار ضعیف است که بنا به تعریف، بعید است که با مولاهای یدکی غرق شوند. گزینه نهایی این است که از یک دوست یا یکی از اعضای خانواده بخواهید که به شما پول قرض دهد تا اجاره شما را از قبل پرداخت کنید.

اجاره در خانه مشترک

راه دیگر برای دور زدن فرآیند ارجاع اعتبار، نقل مکان به خانه مشترکی است که قبلاً اجاره‌ نشینی دارد، اما مستاجران آن باید پس از نقل مکان شخصی، ردیف خود را دوباره پر کنند.

از آنجایی که همه مستاجران در یک خانه مشترک مسئولیت اجاره بها را بر عهده دارند، صاحبخانه یا نماینده اجاره ممکن است خوشحال باشد که بدون ذکر اعتبار به شما اجازه نقل مکان دهد، با فرض اینکه سایر مستاجران موافق باشند.

طرح تضمین اوراق قرضه را پیدا کنید

بسیاری از شوراها، انجمن های مسکن و موسسات خیریه طرح تضمین اوراق قرضه را برای حمایت از نیازمندان برای بازگشت به بازار املاک اجاره ای خصوصی ارائه می دهند.

سرمایه گذاری موفق در املاک اداری تجاری مسکونی

شورا وارد عمل می شود، موافقت می کند که ضامن شما باشد و در صورت عدم توانایی پرداخت اجاره بهای شما را می پردازد و اگر خسارتی به ملک وارد کردید، صورت حساب را پرداخت می کند. به طور کلی، این طرح‌ها برای کمک به افرادی که در خطر بی‌خانمان شدن هستند یا بی‌خانمان‌ها هستند، طراحی شده‌اند تا ملکی را در بخش اجاره‌ای خصوصی ایمن کنند، بنابراین برای همه مناسب نیستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *