آوریل 18, 2024

انتخاب بهترین مناطق تهران برای پیش خرید آپارتمان مسکونی

راهنمای ما برای بالاترین و بهترین استفاده در املاک و مستغلات موقعیت، موقعیت، موقعیت مکانی” مدتهاست که شعار املاک و مستغلات بوده است. و در حالی که مکان مهم است، اگر مکانی را با بهترین استفاده از آن مکان مطابقت ندهید، ارزش قابل توجهی روی میز باقی می ماند. به عنوان مثال، اگر یک ساختمان اداری بلندمرتبه در این ملک ساخته شود، خرید آپارتمان 60 متری در تهران زمین زیر یک ساختمان آپارتمانی سه طبقه در مرکز شهر منهتن ممکن است بسیار ارزشمندتر باشد.

حداقل بودجه لازم برای سرمایه گذاری در بازار مسکن و خرید آپارتمان

 به همین ترتیب، یک مزرعه ذرت ممکن است از یک مرکز خرید بزرگ خرده فروشی در یک منطقه روستایی با جمعیت کمی ارزشمندتر باشد. در این مقاله، به طور خلاصه به معنای “بالاترین و بهترین استفاده” خواهیم بود. از آنجایی که صنعت ارزیابی یک تعریف رسمی و رویکردی برای تعیین بالاترین و بهترین استفاده از یک ملک دارد، ما با نگاهی به جنبه‌های رسمی‌تر این فرآیند شروع می‌کنیم، که عمدتاً از تعاریف و روش‌های توسعه‌یافته توسط The Appraisal Institute استفاده می‌کنیم .

ارزیابی نقاط قوت پروژه های پیش فروش منطقه 22

سپس به برخی از کاربردهای بالقوه با بالاترین و بهترین استفاده در خرید، توسعه، یا ارزیابی املاک تجاری خواهیم پرداخت. بالاترین و بهترین استفاده، تعریف شده است طبق تعریف موسسه ارزیابی، بالاترین و بهترین استفاده از یک ملک به این صورت تعریف می شود: ” استفاده منطقی و قانونی از زمین خالی یا یک ملک بهبود یافته که از نظر فیزیکی امکان پذیر باشد، خرید آپارتمان 55 متری حمایت مناسب و از نظر مالی امکان پذیر باشد و بالاترین ارزش را به همراه داشته باشد. “

انتخاب بهترین مناطق تهران برای پیش خرید آپارتمان مسکونی

موسسه ارزیابی همچنین مجموعه ای از آزمون ها را تعریف کرده است که به عنوان “چهار تست” شناخته می شود که شامل عواملی است که یک ارزیاب هنگام تعیین بالاترین و بهترین استفاده از یک ملک باید در نظر بگیرد. هر یک از این آزمون‌ها به طور بالقوه می‌تواند فرآیند پیچیده و مفصلی باشد که جزئیات آن خارج از حوصله این مقاله است، اما مفهوم هر یک باید ساده باشد. چهار تست در زیر با توضیحات مختصری در مورد هر کدام آورده شده است.

ارزیابی نقاط ضعف آپارتمان ها و پروژه های پیش فروش چیتگر

شرعاً مجاز: کدام موارد استفاده از نظر قانون، پهنه بندی و سایر مقررات کاربری اراضی مجاز است. از نظر فیزیکی امکان پذیر است: ساختن ساختمان ها در کنار کوه یا در باتلاق احتمالاً امکان پذیر نیست.از نظر مالی امکان پذیر است: آیا استفاده از ملک با جمعیت و بازار منطقه مناسب است؟ حداکثر بهره وری: آیا استفاده مورد نظر پتانسیل زمین را بهینه می کند؟

به طور شهودی، این چهار عامل منطقی هستند. اگر استفاده بالقوه توسط قانون مجاز نباشد و امکان ساخت فیزیکی در قطعه زمین داده شده وجود نداشته باشد، آن مورد استفاده احتمالاً بالاترین و بهترین استفاده برای آن ملک نخواهد بود. به همین ترتیب، اگر استفاده از ملک به خوبی با جمعیت شناسی و فعالیت تجاری اطراف مطابقت نداشته باشد، حداکثر بهره وری را نخواهد داشت، در این صورت استفاده متفاوت ممکن است پتانسیل بیشتری از ملک را درک کند.

ارزیابی نقاط قوت پروژه های پیش فروش منطقه 22

خط آخر

همانطور که در بالا ذکر شد، هر یک از چهار تست می تواند به تحقیقات و تخصص قابل توجهی برای تعیین نتیجه آزمون ها نیاز داشته باشد. ممکن است برای تعیین قانونی بودن یک مورد کاربری خاص برای یک ملک به وکلا و/یا کارشناسان استفاده از زمین نیاز باشد. ممکن است از مهندسان خواسته شود که مناسب بودن ملک را برای انواع خاصی از ساخت و ساز تعیین کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *