مارس 19, 2024

تاکتیک برای شروع رشد ثروت

دانستن چگونگی کسب درآمد در املاک و مستغلات یک ابرقدرت است. با گام های مناسب، می توانید ثروت خود را افزایش دهید، در برابر تورم محافظت کنید و از بازار رو به رشد بهره ببرید. بیش از هفت راه برای شروع افزایش ثروت با استفاده از املاک و مستغلات به نفع خود وجود دارد. بیایید غوطه ور شویم و ببینیم چگونه شما نیز می توانید یک سرمایه گذار پرسود در املاک و مستغلات با خرید آپارتمان در پردیس شوید.

چگونه در املاک و مستغلات کسب درآمد کنیم
  1. ارزش قدردانی را به کار بگیرید

بیشتر املاک و مستغلات در طول زمان افزایش می یابد. قدردانی یعنی ارزش خانه افزایش می یابد ، گاهی اوقات بدون اینکه شما کاری انجام دهید. هنگامی که یک خانه گران می شود، به طور خودکار دارایی شما را افزایش می دهد، که تفاوت بین ارزش خانه و اصل وام مسکن شماست.

چگونه یک خانه قدردانی می کند؟

چند راه وجود دارد:اکثر خواص در طول زمان قدردانی می شوند . با افزایش ارزش منطقه، خانه شما نیز افزایش می یابد و به شما امکان می دهد از ارزش بالاتر استفاده کنید. شما می توانید ارزش ملک را با بازسازی آن افزایش دهید . چه بازسازی‌های اساسی انجام دهید، مانند بازسازی آشپزخانه یا حمام، یا زیبایی خانه را اصلاح کنید یا پنجره‌های کم مصرف نصب کنید، می‌توانید ارزش خانه را افزایش دهید.

بهبود مستمر ارزش خانه یک تاکتیک بلند مدت عالی برای به دست آوردن درآمد ملکی است. این تضمین می کند که بازده مناسبی از سرمایه خود داشته باشید، که به شما کمک می کند ثروت خود را بیشتر و سریعتر بسازید.

  • خرید و نگهداری املاک و مستغلات برای اجاره

به عنوان یک سرمایه گذار ملک خرید آپارتمان 90 متری در تهران با وام ، گزینه های مختلفی برای سرمایه گذاری در املاک دارید، از جمله خرید و نگهداری املاک و مستغلات. هنگام خرید و نگهداری، ملک را به مستاجرینی اجاره می دهید که نمی توانند یا نمی خواهند خانه خود را بخرند. راه های مختلفی وجود دارد که می توانید از مزایای خرید آپارتمان در کرج استفاده کنید، از جمله موارد زیر.

خرید آپارتمان در کرج خرید آپارتمان در پردیس

املاک اجاره ای بلند مدت مسکونی

املاک اجاره ای مسکونی بلند مدت خانه هایی هستند که شما مالک آنها هستید و برای مدت طولانی به مستاجران اجاره می دهید. شما می توانید اجاره نامه سالانه داشته باشید، اما اگر مستاجران فعلی شما را ترک کنند، اجاره نامه را هر سال تمدید کنید یا مستاجران جدیدی پیدا کنید. املاک اجاره ای یک راه عالی برای ایجاد ثروت هستند زیرا جریان نقدی ماهانه را فراهم می کنند.

 اجاره ای که دریافت می کنید باید پرداخت وام مسکن، مالیات ماهانه املاک و مستغلات و بیمه صاحب خانه و هزینه های نگهداری خانه را پوشش دهد. تفاوت بین اجاره ناخالص و هزینه های شما، درآمد خالص شماست.مانند سهام و اوراق قرضه، بسیاری از سرمایه‌گذاری‌ها جریان نقدی ماهانه ندارند، بنابراین داشتن املاک اجاره‌ای مسکونی طولانی‌مدت راهی عالی برای ایجاد ثروت است.

املاک اجاره ای تعطیلات کوتاه مدت

اگر ترجیح می‌دهید با دردسر داشتن مستاجر در تمام طول سال سر و کار نداشته باشید، می‌توانید در املاک اجاره تعطیلات کوتاه‌مدت سرمایه‌گذاری کنید. آنها راه عالی دیگری برای یادگیری نحوه کسب درآمد در املاک و مستغلات هستند. فرض یکسان است – شما مالک یک ملک یا ملک هستید، اما به جای اجاره طولانی مدت، برای مدت کوتاه تری به مسافران اجاره می دهید.

هنگامی که خانه دوم یا خانه ای برای تعطیلات می خرید ( خرید آپارتمان در پرند ) ، حتی می توانید از آن برای تفریح ​​خود در تعطیلات استفاده کنید، زمانی که از آن استفاده نمی کنید برای لذت بردن از جریان نقدینگی و پوشش هزینه های مالکیت خانه، آن را اجاره کنید. مانند یک ملک اجاره ای بلند مدت، زمانی که مستاجران ملک را اجاره می کنند، جریان نقدی کسب خواهید کرد. شما می توانید از پول نقد برای پوشش هزینه های ملک استفاده کنید و در عین حال از قدردانی ملک و حقوق صاحبان سهام خود لذت ببرید و درآمد املاک و مستغلات خود را به حداکثر برسانید.

اجاره زمین

اگر صاحب زمین هستید اما هنوز ملکی در آن ندارید، همچنان می توانید با اجاره زمین خام، جریان نقدی کسب کنید. اگر ملکی در آنجا وجود داشته باشد، آنقدر پول نقد نخواهید داشت، اما می توانید از دیگران برای استفاده از زمین برای مواردی مانند ذخیره سازی یا جمع آوری چوب هزینه کنید. از جریان نقدی برای پس انداز برای ساخت ملک در زمین یا ساختن سبد سهام خود به روش های دیگر استفاده کنید. زمین مانند ساختمان ها قدردانی نمی کند، به طوری که از این راه درآمد زیادی نخواهید داشت، اما جریان نقدینگی خوب است.

فضاهای تجاری برای اجاره

سرمایه گذاری در املاک تجاری راه دیگری برای کسب جریان نقدی است. هنگامی که مالک ملک فیزیکی هستید، می توانید آن را به مشاغل اجاره دهید. به عنوان صاحبخانه، شما باید ساختمان را نگهداری کنید، اما لازم نیست نگران خود کسب و کار باشید. مستاجر به شما اجاره می دهد، درست مانند یک مستاجر مسکونی، که شما از آن برای پوشش وام مسکن و هرگونه هزینه نگهداری استفاده می کنید.

خرید آپارتمان 90 متری در تهران با وام
3.      یک خانه را برگردانید

اگر بدانید که چگونه کار می کند، خانه های برگردان یک راه عالی برای کسب سود است. برای ورق زدن خانه، باید:

  • خرید یک ملک کم ارزش (مانند سلب مالکیت یا خانه ای که نیاز به تعمیرات گسترده دارد)
  • ملک را تعمیر کنید
  • ملک را به قیمتی بیش از هزینه خرید و تعمیر آن بفروشید

از آنجایی که ورق زدن خانه چندین مرحله را می طلبد و نیاز به ارزیابی دقیق بازار دارد، بهترین کار برای مشاوران املاکی است که بازار فعلی املاک را می شناسند یا خریدارانی که قبلاً خانه های خود را تغییر داده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *