مارس 28, 2024

افزایش قیمت فروش و پیش فروش واحد های مسکونی و تجاری

اسناد مالکیت در ترکیه … انواع و ویژگی ها مالکیت املاک برای اتباع خارجی یک رویه مشروع و قانونی تلقی می شود. هر شخصی حق مالکیت املاک و مستغلات در داخل خاک ترکیه را دارد، به استثنای برخی از ملیت ها که برای خرید ملک در ترکیه باید شرایط خاصی را داشته باشند. مالک خارجی می تواند ملک خود را به اداره مسکن خرید آپارتمان 90 متری در تهران شهری که ملک در آن واقع شده است ثبت کند.

چگونگی سرمایه گذاری موفق در بازار املاک و مستغلات

 از این طریق بتواند آن را به خانواده خود به ارث ببرد، علاوه بر این، در صورت بالا بودن ارزش ملک می تواند برای تابعیت ترکیه نیز اقدام کند. معادل 250 هزار دلار آمریکا. در این مقاله با اسناد مالکیت (تابو) و رایج ترین انواع آن در ترکیه آشنا می شویم. سند مالکیت (تابو) چیست؟ سندی است که مالکیت ملک را برای شخص خاصی ثابت می کند، توسط اداره ثبت اسناد و املاک ترکیه صادر شده و به زبان ترکی به عنوان زبان رسمی در ترکیه نوشته شده است.

افزایش قیمت ساخت و ساز آپارتمان در کشور با رشد قیمت مصالح

این سند به طور کلی شامل کلیه اطلاعات مربوط به آن است. به این ملک پس از تحویل عنوان، برخی از نکات مهم هم در اداره زمین و هم در اداره ثبت اسناد و املاک شهری که ملک در آن قرار دارد ترجمه می شود. خرید آپارتمان 60 متری در تهران با وام هر خارجی حق خرید و ثبت بیش از یک ملک به نام خود را دارد مگر اینکه مساحت زمین و املاکی که به نام او ثبت می شود بیش از 25 هکتار نباشد.

افزایش قیمت فروش و پیش فروش واحد های مسکونی و تجاری

دولت ترکیه یک پورتال الکترونیکی ایجاد کرده است که در آن سرمایه گذاران می توانند قبل از شروع به خرید املاک، اطلاعات مربوط به املاک و مستغلات را بیاموزند. انواع مختلفی از اسناد مالکیت در ترکیه وجود دارد که مهمترین آنها عبارتند از: اولین مرحله در فرآیند اخذ سند مالکیت کامل محسوب می شود. این نوع سند زمانی داده می شود که ملک هنوز در مرحله ساخت است و هنوز به سرمایه گذار تحویل نشده است.

ارزیابی قیمت واحد آپارتمانی توسط بازرسان املاک و مستغلات

همچنین تضمین می کند که ملک در سوابق اداره املاک ثبت شده است، بنابراین محل آن، شماره هر بخش از آن و مالک اصلی ملک در آن ذکر شده است. این نوع سند مالکیت در بین سرمایه گذاران عرب و خارجی املاک و مستغلات در ترکیه بسیار رایج است زیرا خرید ملک در مراحل اولیه ساخت تضمین کننده حداکثر بازگشت سرمایه ممکن است. پس از اتمام ساخت و تایید مسکن از شهرداری، سند ارتفاق به سند کامل تبدیل می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *