مارس 28, 2024
مشاوره از بهترین مشاوران برای خرید آپارتمان 90 متری در تهران

مشاوره از بهترین مشاوران برای خرید آپارتمان 90 متری در تهران

بحران اقتصادی و شرایط نامساعد بازار مسکن در شرایط کنونی

ترکیه بسته به شهر، موقعیت مکانی و امکانات رفاهی، طیف گسترده ای از قیمت آپارتمان ها را دارد. به طور کلی، قیمت ها کمتر از کشورهای اروپای غربی است، اما بیشتر از بسیاری از کشورهای اروپای شرقی است.آیا زمان مناسبی برای خرید ملک در ترکیه است؟ ترکیه بهتر از بسیاری از کشورها بحران اقتصادی جهانی را پشت سر گذاشته است، خرید آپارتمان 60 متری در تهران بازار املاک و مستغلات آن در حال رونق است.

موفقیت سرمایه گذاران در بازار پر ریسک املاک و مستغلات

 به ویژه استانبول شاهد تقاضای زیادی از سوی خریداران داخلی و خارجی است و قیمت ها در برخی مناطق تا 20 درصد افزایش یافته است. بنابراین اکنون زمان خرید ملک در ترکیه است؟ پاسخ به شرایط فردی و اهداف سرمایه گذاری شما بستگی دارد. اگر به دنبال سرمایه گذاری کوتاه مدت هستید، ممکن است بخواهید قبل از خرید صبر کنید تا قیمت ها کاهش یابد.

دلیل سرمایه گذاری در بازار مسکن با خرید و پیش خرید آپارتمان

اما اگر قصد دارید در ترکیه زندگی کنید یا از ملک به عنوان خانه تعطیلات استفاده کنید، ممکن است اکنون زمان خوبی برای خرید باشد. قیمت ها هنوز پایین است به طور نسبی، این فرصت برای شما فراهم است تا سود فراوان و متمایز به دست آورید. گران ترین انواع آپارتمان در ترکیه: با توجه به تنوع گسترده پروژه تندیس چیتگر انواع املاک و آپارتمان ها در ترکیه، گزینه ها و انواع گران قیمت زیادی وجود دارد.

 که با همه بودجه ها سازگاری ندارد و فقط برای صاحبان بودجه های بالا مناسب است که مهمترین آنها عبارتند از: بیشترین انواع گران قیمت آپارتمان در ترکیه دوبلکس هستند. آنها آپارتمان های دو طبقه با یک اتاق نشیمن در طبقه اول و یک اتاق خواب در طبقه دوم هستند. گران ترین دوبلکس ها در استانبول، آنکارا و ازمیر واقع شده اند. دومین نوع گران قیمت آپارتمان در ترکیه پنت هاوس ها هستند.

بحران اقتصادی و شرایط نامساعد بازار مسکن در شرایط کنونی

شرایط پیش فروش واحد های آپارتمانی موجود در چیتگر

 آنها آپارتمان هایی هستند که در طبقات بالای ساختمان ها قرار دارند. آنها معمولا دارای بالکن های بزرگ مشرف به شهر هستند و گران ترین پنت هاوس ها در استانبول و آنکارا قرار دارند. آپارتمان های نزدیک میدان تقسیم میدان تقسیم یکی از محبوب ترین مناطق استانبول و همچنین یکی از گران ترین مکان ها برای زندگی است. منطقه بی اوغلو یکی دیگر از مناطق محبوب در بین گردشگران و مردم محلی است و همچنین یکی از گران ترین مکان ها برای زندگی است.

ویلاها و به طور کلی هتل آپارتمان ها یکی از گران ترین انواع املاک و آپارتمان ها در ترکیه به حساب می آیند که از یک طرف تقاضای زیاد برای آنها و همچنین نتیجه تجمل و متمایز بودن آنهاست. از طریق وب سایت ما و هنگامی که با مشاور املاک ما تماس می گیرید، از مهم ترین اطلاعات در مورد بازار املاک در ترکیه و قیمت املاک در آن مطلع شوید.

دلیل سرمایه گذاری در بازار مسکن با خرید و پیش خرید آپارتمان

حرف آخر

مشاور املاک و مستغلات ما اطلاعات مختلفی را در اختیار شما قرار می دهد که مورد علاقه شما و در این زمینه نگران کننده شما هستند ، ما به سوالات شما پاسخ می دهیم و مهم ترین فرصت های متناسب با بودجه شما را در اختیار شما قرار می دهیم، اما اگر می خواهید تابعیت ترکیه را از طریق سرمایه گذاری در املاک و مستغلات دریافت کنید، مهم ترین پیشنهادات منطبق برای دریافت آن را برای شما قرار می دهیم. برای انتخاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *