مارس 29, 2024

ایجاد یک آگهی آنلاین

ایجاد آگهی های اجاره ای زیبا در تهران که اجاره دهندگان مناسب آینده را جذب می کند، آسان است. فهرستی که به خوبی طراحی شده باشد نیز اولین قدم شما برای بررسی برنامه های اجاره شما خواهد بود و در زمان شما صرفه جویی می کند. برای ایجاد یک آگهی آنلاین آموزنده و توصیفی برای ملک اجاره ای خالی خود می توانید مراحل ساده زیر را که توسط املاک فستیوال گرد آوری شده است را دنبال کنید.

10  گام ساده برای نوشتن آگهی رهن و اجاره آپارتمان

در کشور ایران اکثر صفحات فهرست‌بندی مملو از ویژگی‌ها هستند، بنابراین مهم است که مطمئن شوید فهرست‌های شما از بقیه متمایز هستند. یک آگهی خوب نوشته شده شما را از رقبا متمایز می کند و به شما کمک می کند ملک اجاره شده را سریعتر دریافت کنید و زمان خالی را کاهش دهید.

تیتر آموزنده

هنگام اسکن ده ها لیست اجاره ای، اجاره کنندگان شما می خواهند ابتدا اطلاعاتی را بدانند. این به آنها کمک می کند تا نتایج جستجوی خود را بر اساس محدوده قیمت، تعداد حمام و مکان محدود کنند.

تنها امکاناتی که ممکن است در تیتر ذکر کنید این است که حیوانات خانگی را بپذیرید. این تضمین می کند که بسیاری از اجاره کنندگان بالقوه روی لیست اجاره شما کلیک می کنند.

ویژگی های منحصر به فرد

بخش اول شرح اجاره شما باید به مستاجر آینده شما کمک کند تا تصور کند زندگی در ملک شما چگونه خواهد بود. نکته ای در مورد ویژگی منحصر به فرد ملک و دلیل متمایز بودن آن در برابر دیگری ارائه دهید.

توصیف کننده ها

چند توضیح ارائه دهید که به آگهی اجاره‌ای شما در تهران جذابیت می‌بخشد. آن را پر از صفت های بی معنی نکنید، اما چند کلمه به خوبی استفاده شده تصویر خوبی از ملک شما ترسیم می کند.

اصول اولیه را برجسته کنید

ویژگی های مهم ملک مانند تعداد اتاق خواب، حمام، فضای بیرونی و خط مشی حیوانات خانگی را تکرار کنید. مثال: بزرگ، مدرن 2 خوابه، 2 حمام دوبلکس، با بالکن خصوصی، بدون حیوانات خانگی.

گلوله امکانات

به مستاجران آینده خود اطلاعاتی را بدهید که می خواهند بدانند. ارائه این اطلاعات در آگهی اجاره شما را از پاسخ دادن به این سوالات در طول مصاحبه تلفنی نجات می دهد.

اجاره‌کنندگان می‌خواهند در مورد: پارکینگ، لباس‌شویی، تهویه مطبوع، اینترنت، لوازم خانگی، استخر، اسپا، اتاق تمرین، اتاق‌های اجتماعی و مهم‌تر از همه خط‌مشی حیوانات خانگی شما بدانند.

راه های مناسب برای پیدا کردن مساجر خوب جهت رهن و اجاره دادن آپارتمان

اگر یک آپارتمان لوکس در ایران را مدیریت می‌کنید، حتماً به خدمات اضافی که به مستاجران ارائه می‌دهید، توجه کنید تا به توجیه نرخ اجاره بالاتری که درخواست می‌کنید کمک کنید.

در مورد محله صحبت کنید

جزئیاتی در مورد آنچه در این نزدیکی هست برای جذب ساکنان آینده ارائه دهید. پیاده روی در حال تبدیل شدن به یک ویژگی مهم برای بسیاری از اجاره کنندگان هزاره است. حتماً مدارس، مراکز خرید، رستوران‌ها و پارک‌هایی را که ممکن است در فاصله پیاده‌روی قرار داشته باشند برجسته کنید. همچنین جزئیاتی در مورد نزدیک بودن حمل و نقل عمومی به ملک شما ارائه دهید.

تصاویر زیبا

تصاویر خوب نان و کره یک آگهی اجاره فریبنده است. شما می خواهید ملک را در بهترین حالت به نمایش بگذارید و واقعاً به ساکنان آینده خود اجازه دهید نگاهی اجمالی به ظاهر آن داشته باشند. فرآیند درخواست اجاره

به مستاجران خود اطلاع دهید که از یک متقاضی اجاره چه انتظاری دارید. این اولین گام شما در بررسی پیش از غربالگری مستاجرینتان است.

مستاجران می خواهند بدانند:

  • چگونه درخواست شود
  • هزینه درخواست چقدر خواهد بود
  • اگر در حال انجام بررسی اعتبار هستید (و حداقل نمره قابل قبول شما چقدر است
  • اگر در حال انجام بررسی سوابق جنایی هستید
  • هزینه های اولیه چقدر خواهد بود (سپرده وثیقه، اجاره ماه اول و آخر و غیره

اگر به آینده خود اطلاع دهید که یک بررسی اعتباری و پیشینه به عنوان بخشی از فرآیند درخواست خود انجام خواهید داد، باید تعداد کمتری درخواست فاقد صلاحیت را دریافت کنید.

اطلاعات تماس

به اجاره دهندگان خود در تهران اطلاع دهید که چگونه با شما تماس می گیرند و چگونه می توانند برای نمایش ملک با شما برنامه ریزی کنند. برخی از مستاجران می خواهند قبل از ارائه درخواست، ملکی را ببینند.

نحوه پاسخ مستاجران شما به دستورالعمل‌های موجود در آگهی اجاره شما نیز به عنوان اولین موج غربالگری عمل می‌کند. اگر آنها دستورالعمل ها را به خوبی رعایت نکنند، به نظر شما چقدر شرایط اجاره را رعایت می کنند؟

تبعیض قائل نشوید

هنگام ایجاد آگهی‌های اجاره‌ای، قوانین مسکن منصفانه را به خاطر بسپارید . مقررات مسکن منصفانه تبعیض بر اساس طبقات محافظت شده مانند نژاد، رنگ، مذهب، جنس، ناتوانی، وضعیت خانوادگی یا منشاء ملی را ممنوع می کند.

فرهنگ آپارتمان نشینی که همه باید بدانند

یکی از طبقه های محافظت شده که اغلب در لیست های اجاره مورد سوء استفاده قرار می گیرد، وضعیت خانوادگی است. شما نمی توانید در لیست اجاره خود بگویید “عالی برای خانواده ها”. حتی اگر این را به عنوان توصیفی دوستانه نوشتید، بدون قصد تبعیض برای مستاجران مجرد – هنوز هم می توان متوجه شد که قوانین مسکن منصفانه را نقض می کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *