آوریل 19, 2024
چگونه بهترین خرید آپارتمان 60 متری را در تهران انتخاب کنیم؟

چگونه بهترین خرید آپارتمان 60 متری را در تهران انتخاب کنیم؟

خانه جایی است که شادی به آن تعلق دارد زیرا ما در آنجا خانواده داریم و اینجا جایی است که در آن احساس امنیت می کنیم. بنابراین ما هرگز نباید برای چیزی کمتر سازش کنیم، در زیر چند نکته وجود دارد که از نظر املاک فستیوال قبل از خرید خانه باید به آنها توجه کرد.

5 نکته مهم قبل از خرید خانه و آپارتمان

1) بودجه 

در حالی که برای خرید خانه اولین چیزی که باید به آن توجه کنید بودجه است، مهم این نیست که چقدر داریم و چه می خواهیم . خانه ای که می خریم باید نسبت به پول ما ارزش داشته باشد و برای ما راحت باشد. بنابراین به جای بررسی پروژه های متعدد برای بهترین پیشنهاد، باید به پروژه ای نگاه کنیم که مناسب است و قیمت و کیفیت ساخت و ساز را به طور کامل بررسی کنیم.

2) مکان و قدردانی

این دو برای هر سرمایه گذاری در املاک و به خصوص در ایران بسیار مهم هستند، مکان باید در مجاورت محل کار، مدارس، بیمارستان و غیره باشد. و وقتی به قدردانی نگاه می کنیم ابتدا باید تحقیقی در مورد تحولات آینده در آن انجام دهیم. مکان خاص خرید خانه در نزدیکی ایستگاه راه آهن، فرودگاه یا ایستگاه اتوبوس همیشه یک امتیاز مثبت است و شما می توانید انتظار قدردانی خوبی از سرمایه گذاری خود داشته باشید.

سرمایه گذاری در املاک و سود حاصل از آن

3) به پلان طبقه نگاه کنید

 هر فردی سلیقه و ترجیحات سبک زندگی متفاوتی خواهد داشت، بنابراین باید مطمئن شویم خانه ای که در آن زندگی می کنیم مطابق با روال روزمره ما باشد و همه امکانات لازم را داشته باشد. و فراموش نکنید، منظره از بالکن این چیزی است که نباید هنگام تماشای پلان های طبقه از آن غافل شویم.

4) امکانات رفاهی

 معمولاً آنچه ما به امکانات رفاهی نگاه می کنیم این است که آیا فضای بازی برای کودکان وجود دارد یا خیر و اینها برای همه افراد خانه مهم است، بزرگسالان نیاز به ورزش دارند و سالمندان باید مکانی مخصوص برای آنها داشته باشند و گزینه های تفریحی باید باز باشد. برای بزرگسالان و افراد مسن نیز.

اخرید و فروش املاک اداری تجاری و مسکونی
5) هزینه های اضافی

قیمت آپارتمان شامل هزینه های اضافی مانند پارکینگ، عضویت در باشگاه، آب و برق پشتیبان است، این هزینه ها در جدول پرداخت اضافه شده و در فواصل زمانی معین دریافت می شود. در شهر تهران در زمان ثبت نام نیز نیاز به پرداخت حق تمبر و هزینه ثبت است که بر اساس ارزش ملک محاسبه می شود و با توجه به منطقه متفاوت است. درک این اتهامات به نفع شماست و خود را بر اساس آن آماده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *