آوریل 25, 2024

نحوه نقل و انتقال سند آپارتمان فروخته شده به خریدار

جایی که جاده E5 از طریق جاده اصلی منتهی به پل فاتح سلطان مهمت و پل بسفر و همچنین ایستگاه مترو واقع در خط و قطار سریع السیر می گذرد. بین استانبول و آنکارا منطقه مجلل آتاکوی در سمت اروپایی استانبول و مشرف به دریای مرمره قرار دارد و توسط مجموعه ای از امکانات خدماتی برجسته احاطه شده است، خرید آپارتمان 90 متری در تهران زیرا در نزدیکی جاده حیاتی E5 قرار دارد که توسط خط مترو Bos برای اتوبوس ساخته شده است.

پرداخت اقساطی هزینه خرید و پیش خرید آپارتمان توسط مشتری

منطقه آتاکوی امروزه به دلیل نزدیکی به مهمترین امکانات خدماتی مانند مدارس، از ضمانت املاک آتی تحمیل شده توسط نشاط و فعالیت منطقه برخوردار است و مراحل آموزشی در آن شامل مهدکودک است. مراحل ابتدایی و مقدماتی و همچنین به مدارس و مهدکودک های دولتی و خصوصی تقسیم می شود و این منطقه فاقد دانشگاه است، زیرا تعدادی دانشگاه دولتی به جز دانشگاه های اطراف دارد که معروف ترین آنها دانشگاه استانبول است.

توجه به میزان نقدینگی قبل از پیش خرید آپارتمان و سرمایه گذاری در املاک

علاوه بر خطوط حمل‌ونقل عمومی که حمل‌ونقل و دسترسی به مقصد مشخص شده را در مدت کوتاهی تسهیل می‌کند و همچنین توسعه و مدرنیته پروژه‌های مسکونی، مراکز تجاری، هتل‌ها، مراکز خرید و رستوران‌های مجلل، فرصت‌های سرمایه‌گذاری بالایی را به منطقه می‌دهد. زیرا شاهد توسعه شهری عظیم است.

این منطقه امیدوار کننده دارای یکی از سواحل متمایز دریای سیاه به طول 22 کیلومتر است و رستوران ها، کافه ها و هتل های توریستی در سواحل آن پراکنده شده است که به غذاهای دریایی سوپاپ معروف است و بسیاری از گردشگران عاشق. غذاهای لذیذ بیا تا مزه اش کنند. سرمایه گذاری در یکی از موفق ترین سرمایه گذاری ها در استانبول محسوب می شود پروژه اسپرلوس زیرا این منطقه شاهد نوسازی شهری عظیم از طریق ساخت مجتمع های مدرن و آپارتمان های سطح بالا است.

نحوه نقل و انتقال سند آپارتمان فروخته شده به خریدار

شتاب رشد پروژه های ساختمانی چیتگر با افزایش قیمت مصالح

 در چند سال گذشته توسعه صنعتی شتاب گرفته و امکانات مهمی در اختیار آن قرار گرفته است، نه تنها این، بلکه آپارتمان های آن دارای مشخصات متنوعی هستند. در عین حال، خانه‌های قدیمی و معروفی را خواهید دید که هنوز تاریخ باستانی خود را حفظ کرده‌اند و برخی آپارتمان‌ها که میراث گذشته و پیشرفت زمان حال را با هم ترکیب کرده‌اند، که باعث شده یکی از بهترین آپارتمان‌ها برای فروش در ترکیه باشد.

چیزی که از تصمیم شما برای سرمایه گذاری در آن منطقه حمایت می کند این است که مجهز به شبکه توسعه یافته حمل و نقل و حمل و نقل عمومی است که باعث شده است با تمام نقاط شهر ارتباط برقرار کند. همچنین جابجایی در داخل منطقه از مکانی به مکان دیگر بسیار آسان شد و این امر منجر به افزایش قیمت ملک در آن و افزایش ارزش سرمایه گذاری املاک در آن می شود.

خط آخر

آنچه این منطقه را از دیگر مناطق استانبول متمایز می کند این است که امکانات خدماتی فراوانی دارد، به ویژه مدارس و دانشگاه ها که بین دولتی و خصوصی توزیع شده است، علاوه بر دانشگاه های مهمی که دانشجویان ترک و خارجی از همه جا برای پیوستن به آنها به آنها سرازیر می شوند. و همچنین مورد در سطح پزشکی، از آنجایی که اوسکودار دارای تعدادی مراکز بهداشتی و درمانی، بیمارستان ها و کلینیک ها است.

توجه به میزان نقدینگی قبل از پیش خرید آپارتمان و سرمایه گذاری در املاک

که به برآورده ساختن تمام نیازها و خواسته های مردم کمک کرده و حتی در سطح گردشگری، به عنوان یک مرکز گردشگری در نظر گرفته می شود. منطقه رقابتی است زیرا گردشگران از تمام نقاط جهان از آن بازدید می کنند زیرا دارای بناهای تاریخی زیادی مانند مسجد است که بیشترین مساحت را در بین مساجد دارد. اگر می خواهید آپارتمان برای فروش در ترکیه بخرید، در واقع یکی از بهترین انواع سرمایه گذاری خوب در حال حاضر و آینده با بازدهی سودآور است، به خصوص اگر از منظره جذاب دریا برخوردار باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *