مارس 19, 2024
چگونه بهترین خرید آپارتمان 60 متری را در تهران انتخاب کنیم؟

چگونه بهترین خرید آپارتمان 60 متری را در تهران انتخاب کنیم؟

نحوه کاهش اجاره بها

شما را نمی دانم، اما من یک طرفدار بزرگ پول هستم. آن را خراش دهید – من در مورد شما می دانم، زیرا بیایید واقعی باشیم، همه ما طرفداران بزرگ پول هستیم. متأسفانه، پول نقد آسان ترین چیز برای نگهداری نیست، به خصوص زمانی که به نظر می رسد هزینه مسکن در ایران هر سال به طور تصاعدی افزایش می یابد.

چگونه میتوان برای اجاره بهای آپارتمان خود از مالک تخفیف گرفت

با این حال همه امیدها از بین نمی رود. اگر می توانید اعصاب خود را بالا ببرید، می توانید در مورد اجاره خود مذاکره کنید. و در حالی که چانه زدن با صاحبخانه شما را یک شبه میلیونر نمی کند، می تواند به شما کمک کند 100 دلار از اجاره ماهانه خود را کاهش دهید. با گذشت زمان، این نوع پول نقد اضافه می شود، دوست من. بنابراین اگر به دنبال صرفه‌جویی چند دلاری برای خرید چیزی ارزشمند هستید (مانند سرمایه‌گذاری در آینده)، ایده‌های زیر را امتحان کنید.

پیشنهاد پرداخت پول از قبل

این یک واقعیت تاسف بار است که گهگاه مستاجران از اجاره خود صرف نظر می کنند. پس منطقی است که صاحبخانه شما دریافت قسمت بزرگی از قرارداد اجاره را برای پیش پرداخت جذاب می داند. به نظر املاک فستیوال اگر می‌توانید، فرض کنید، سه تا شش ماه از اجاره‌بها را پیش‌تر تغییر دهید، این احتمال وجود دارد که صاحبخانه‌تان بتواند مبلغ ماهانه‌تان را کمی کاهش دهد. در اصل برای خرید عمده تخفیف دارد.

چیزی را سر میز بیاورید

هر کس چیزی دارد که می تواند به عنوان ابزار چانه زنی استفاده کند. به نقاط قوت خود فکر کنید زیرا آنها به ساختمان آپارتمان شما مربوط می شوند. آیا می‌توانید قبل از پیاده‌روی، مدل‌سازی آپارتمان‌ها را به نمایش بگذارید؟ شاید بازاریابی بیشتر در خانه چرخ شما باشد و صاحبخانه شما برای ایجاد حضور در شبکه های اجتماعی برای مجتمع به کمک نیاز دارد. خلاق باش! شما مهارت یا استعدادی دارید که احتمالاً می توانید با اجاره کمتری مبادله کنید. (واقعا، شما این کار را می کنید!)

به comps اشاره کنید

اگر احساس می کنید آپارتمان شما در تهران گران شده است، کمی تحقیقات بازار انجام دهید. دریابید که آپارتمان های دیگر در منطقه که قابل مقایسه با آپارتمان شما هستند در ماه چقدر شارژ می شوند. آیا آنها شامل هیچ گونه ابزاری هستند؟ آیا آنها خانه باشگاه دارند؟ اگر بتوانید یک مورد محکم بسازید که بتوانید هزینه کمتری برای زندگی در جای دیگری بپردازید که هر آنچه آپارتمان شما انجام می دهد را ارائه می دهد، صاحبخانه شما ممکن است فقط با توپ بازی کند تا اجاره خود را به طور کلی از دست ندهید.

کاهش نقدینگی و قدرت پرداخت اجاره مسکن

قرارداد اجاره تمدید شده را امضا کنید

یافتن مستاجران در تهران خوب ممکن است سخت باشد، و پیدا کردن مستاجران قابل اعتماد جدید در هر سال می تواند دردسر بزرگی برای صاحبخانه باشد. اگر به هر حال قصد ترک منطقه را ندارید، به شرط کاهش اجاره بها توسط صاحبخانه، قرارداد اجاره تمدید شده را امضا کنید. تضمین اجاره مداوم از مستاجران مسئول برای مدت زمان طولانی تر، انگیزه خوبی برای صاحبخانه ای است که با یافتن مستاجران جدید یا بدتر از آن، با جای خالی نامطلوب مواجه است.

با اخطار خروج قبلی موافقت کنید

منطق در اینجا بسیار شبیه به منطق امضای یک اجاره نامه تمدید شده است – از آنجایی که یافتن مستاجران خوب جدید می تواند یک فرآیند طولانی و خسته کننده باشد، به نفع صاحبخانه شما است که زمانی که مستاجر از خانه خارج می شود بیش از یک ماه اخطار استاندارد داشته باشد. طبق قوانین ایران به آنها زمان کافی می دهد تا همه برنامه ها را بررسی کنند و در صورت تمایل مصاحبه انجام دهند.

شما برای یک دقیقه به آن درختچه های بیش از حد رشد کرده در مقابل مجتمع آپارتمانی خود نگاه کرده اید، پس چرا کاری در مورد آن انجام ندهید؟ با پیشنهاد انجام کارهای عجیب و غریب برای صاحبخانه یا مدیر آپارتمان خود، می توانید دو پرنده را با یک سنگ بکشید: زیباسازی آپارتمان خود و افزودن ارزش ملموس به اجاره خود. فقط مطمئن شوید که پارامترها را از قبل تعیین کرده اید تا مطمئن شوید که هیچ کس از آنها استفاده نمی کند.

زمان مناسب را انتخاب کنید

مانند بسیاری از چیزهای زندگی، زمان بندی همه چیز است. اگر با صاحبخانه خود در مورد کاهش نرخ اجاره خود در اواسط تابستان که با پرس و جو مواجه می شود، تماس بگیرید، احتمالاً زیاد تکان نخواهند خورد. بالاخره آن سیل مستاجران بالقوه رانت را می شناسد و همچنان علاقه مند است. در عوض، در «فصل خارج از فصل» که معمولاً از نوامبر تا آوریل طول می‌کشد، گفتگو را مطرح کنید.

نظر آنها را جویا شوید

مادربزرگ جنوبی من کاملاً به این اصطلاح علاقه داشت: «بیشتر مگس را با عسل می گیری تا با سرکه». اصل این احساس این است که مردم زمانی که فردی که با او سر و کار دارند مودب باشد بسیار پذیرا هستند.

کسب سود از طریق دریافت اجاره بها و رهن آپارتمان

 یکی از راه‌های اعمال این منطق در زندگی واقعی این است که کاهش نرخ را به گونه‌ای تنظیم کنید که انگار در حال درخواست مشاوره هستید، به عنوان مثال: «من از رفتن متنفرم، اما نمی‌دانم می‌توانم اجاره‌بها را آنطور که هست تغییر دهم یا نه. شما فکر می کنید من باید چه کار کنم؟” مردم دوست دارند احساس کنند نظرشان ارزشمند است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *