آوریل 24, 2024
چگونه بهترین خرید آپارتمان 60 متری را در تهران انتخاب کنیم؟

چگونه بهترین خرید آپارتمان 60 متری را در تهران انتخاب کنیم؟

حمایت سرمایه گذاران از شرکت های سازنده برج و واحد های آپارتمانی

اگر نظر کارشناسان املاک و مستغلات در سراسر جهان، متخصصان و صاحبان تجربیات قبلی را در نظر بگیرید، متوجه خواهید شد که بسیاری از آنها از ایده سرمایه گذاری در املاک به طور خاص بدون انواع دیگر سرمایه گذاری حمایت می کنند، زیرا ایمن تر است، و بازدهی که ارائه می دهد در مقایسه با سایر انواع سرمایه گذاری زیاد است و خطرات آن کم است. خرید آپارتمان 90 متری در تهران در این مقاله می توانید با مهم ترین جزئیات مربوط به آینده املاک در ترکیه و اینکه آیا گزینه خوبی برای سرمایه گذاری املاک است یا خیر آشنا شوید؟

آینده املاک و مستغلات در کشور با توجه به کاهش تقاضا خرید آپارتمان

برای شما خواندن لذت بخش آرزو می کنیم. اهمیت املاک و مستغلات در ترکیه: برای اینکه بدانید وضعیت املاک و مستغلات در آینده چگونه خواهد بود، ابتدا باید از اهمیت این املاک و برجسته ترین جزئیات مربوط به آنها و همچنین دلایلی که شخص را به جستجو می کشاند آگاه شوید. به طور دائم برای املاک و مستغلات برای فروش در ترکیه به طور خاص و نه در سایر کشورهای جهان.

تمایل مردم به پیش خرید آپارتمان مسکونی و تجاری در چیتگر

از طریق پاراگراف های زیر می توانید مهمترین پشتیبان تصمیم خود برای خرید ملک در ترکیه را مشاهده کنید : درخواست شهروندی ترکیه: اگر در مورد اولین دلایلی که خارجی ها را مجبور به خرید ملک در ترکیه می کند تعجب می کنید، پروژه فراز شهروندی ترکیه است که از جمله تسهیلاتی است که دولت ترکیه برای همه کسانی که مایل به خرید و مالکیت ملک در ترکیه هستند، ارائه می کند.

 اما قطعا دلخواه نیست یا هرکسی می تواند ملکی را با هر مشخصات و قیمتی که باشد خریداری کند. برای درخواست آن، شرایط بسیاری وجود دارد که در ملک و خارجی نیز باید رعایت شود که خرید آپارتمان 60 متری در تهران با وام مهمترین آنها عبارتند از: ارزش ملک نباید کمتر از 400000 دلار باشد. ملاک تا حداقل سه سال از تاریخ خرید آن نگذشته باشد فروخته نمی شود. فروشنده باید ترک باشد و خارجی نباشد.

حمایت سرمایه گذاران از شرکت های سازنده برج و واحد های آپارتمانی

خرید نقدی و اقساطی واحد آپارتمانی از تعاونی های سازنده برج

پرداخت ارزش ملک از طریق حواله بانکی به حساب خریدار. استخراج سند ارزیابی املاک که به دلیل کنترل قیمت ملک یک ضرورت فوری است. این ملک نباید زودتر برای اخذ تابعیت ترکیه مورد استفاده قرار می گرفت .شرکت های ساختمانی مشتاق ساختن پروژه های املاک و مستغلات هستند که با شرایط اخذ تابعیت ترکیه مطابق با خواسته های بسیاری از خارجی ها و سرمایه گذاران در سراسر جهان باشد.

 این امر از طریق آمارهای صادر شده توسط مقامات رسمی نشان داده شده است که بیان می کند بیشتر بیش از 40 درصد از کسانی که برای خرید ملک در ترکیه می آیند، قصد دارند شهروندی ترکیه را دریافت کنند. به نظر شما تمایل زیاد خارجی ها برای گرفتن تابعیت ترکیه چه پیامدهایی دارد؟ مطمئناً منجر به افزایش قیمت ملک خواهد شد.

تمایل مردم به پیش خرید آپارتمان مسکونی و تجاری در چیتگر

خط آخر

 زیرا شرکت های ساختمانی همانطور که در بالا اشاره کردیم در حال ساخت آنها مطابق با شرایط اخذ آن هستند و بنابراین حداقل قیمت آپارتمان یا ملک 400 هزار خواهد بود. دلار آمریکا در اکثر پروژه های لوکس و در مناطق پیشرفته. لازم به ذکر است که در میان بسیاری از تسهیلات ارائه شده توسط دولت ترکیه به کسانی که مایل به اخذ تابعیت ترکیه از طریق سرمایه گذاری در املاک و مستغلات هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *