مارس 28, 2024
چگونه بهترین خرید آپارتمان 60 متری را در تهران انتخاب کنیم؟

چگونه بهترین خرید آپارتمان 60 متری را در تهران انتخاب کنیم؟

ساختمان آپارتمان

آپارتمان نشینی قطعاً مزایای خود را دارد – و نزولی است. شما مجبور نیستید زمانی که آب گرم خاموش می شود یا یخچال روشن است، با تعمیر و نگهداری سروکار داشته باشید (یا هزینه آن را بپردازید، و اگر تصمیم بگیرید که می خواهید ، شکستن اجاره نامه بسیار آسان تر از فروش خانه است.

بایدها و نبایدهای آپارتمان نشینی در شهر های بزرگ

برای انجام یک حرکت خودجوش از طرف دیگر، هم اتاقی های سمی، صاحبخانه های بد، افزایش غیرمنتظره اجاره بها، و مشکلات ذکر شده در مورد مواردی مانند آب گرم و لوازم خانگی مواردی هستند که اجاره کنندگان آپارتمان در تهران اغلب با آن مواجه هستند.یافتن تعادل بین خوبی ها و بدی های آپارتمان نشینی تا حدی به نگرش و تا حدی مربوط به انجام نقش خود برای حفظ وضعیت تا حد امکان مثبت است.

هنگام جابجایی دستگاه را به دقت بررسی کنید

در اولین روز اقامت در یک آپارتمان جدید در ایران ، شما این فرصت را خواهید داشت که هر گونه نقصی را متوجه شوید، از جمله مشکلات ساختاری مانند شکستن رنگ یا آسیب آب و همچنین مواردی مانند اطمینان از اینکه همه پریزها به درستی کار می کنند و هیچ کپکی در دوش وجود ندارد.

 در حالی که احتمالاً فقط می خواهید عجله کنید و شروع به باز کردن بسته بندی کنید، از نظر املاک فستیوال باید دقت لازم را در اینجا انجام دهید و به دقت بررسی کنید و مطمئن شوید که از هر چیزی که پیدا می کنید عکس بگیرید.صاحبخانه شما مسئول رفع این عیوب است و شما می توانید قبل از اینکه به طور کامل تسویه حساب کنید، از آنها مراقبت کنید. به‌علاوه، اگر اکنون آنها را یادداشت نکنید، ممکن است زمانی که زمان خروج فرا می‌رسد، درگیر آنها باشید.

همسایه بد نباش

فردی باشید که دوست دارید در همسایگی او زندگی کنید، چه همسایگان شما مستاجران دیگری در همان ساختمان باشند یا افرادی که در خانه های مجاور زندگی می کنند. این مستلزم چه چیزی است؟ وقتی با کسی در راهرو برخورد می کنید، چیزی فراتر از لبخند زدن است.

همسایه خوب بودن، حداقل در مورد آپارتمان نشینی، این است که در خانه خود به گونه ای اقامت کنید که مزاحم دیگران نباشد. موسیقی خود را در سطح معقول نگه دارید، مهمانی های پر سر و صدا راه ندهید، و مراقب باشید که نقش خود را برای تمیز نگه داشتن مکان های مشترک انجام دهید.

به فکر گرفتن هم اتاقی باشید

آپارتمان نشینی ارزان نیست میانگین ملی برای یک آپارتمان یک خوابه 950 دلار در ماه است، که این رقم برای برخی شهرها سر به فلک می کشد (می خواهید یک آپارتمان یک خوابه در سانفرانسیسکو اجاره کنید؟

 بیش از 2400 دلار در ماه برای شما هزینه خواهد داشت). با هزینه های بسیار بالا، کاملا منطقی است که به بودجه خود استراحت دهید و اجاره را با یک هم اتاقی تقسیم کنید. میانگین ملی برای یک آپارتمان دو خوابه خیلی بالاتر از یک آپارتمان یک خوابه 1178 دلاری نیست و اگر بین دو نفر تقسیم شود، مقدار زیادی خمیر صرفه جویی می شود.

آن را مال خودت کن

فقط به این دلیل که اجاره ای است به این معنی نیست که نمی تواند مانند خانه باشد. با قرار دادن شخصیت خود در واحد خود از زندگی آپارتمان نشینی نهایت استفاده را ببرید. اگر اجاره نامه شما مواردی مانند رنگ آمیزی دیوارها یا میخ زدن قلاب ها به دیوارها را برای هنر اجازه می دهد، آن را دنبال کنید.

نکات قابل توجه جهت سرمایه گذاری در بازار مسکن

چیزهایی را که باعث خوشحالی شما می شوند، مانند یافته های دکوری و تصاویر دوستان و خانواده را به نمایش بگذارید، و از برگردان های موقت و نقاشی دیواری برای تغییر فضا به گونه ای استفاده کنید که به راحتی می توانید پس از پایان اجاره نامه خود را لغو کنید.

منتظر گزارش مشکلات نگهداری نباشید

مشکلات مربوط به آب، برق، گرمایش/سرمایش و آفات شما هر چه بیشتر بمانند بدتر می شوند. همیشه بهتر است به محض بروز مشکلات آن را گزارش کنید تا صاحبخانه شما بتواند با یک متخصص برای رسیدگی به آنها تماس بگیرد. به عنوان مثال، این می تواند به معنای تفاوت بین یک نشتی کوچک باشد که می تواند بدون آسیب وصل شود و یک نشتی بزرگ که آسیب زیادی به کف شما و سقف زیر شما وارد می کند.

در نظافت منظم شرکت کنید

وقتی از خانه والدین خود بیرون می روید، فهرست کارهای سخت متوقف نمی شود – در واقع کمی طولانی تر می شود. شما مسئول تمیز نگه داشتن آپارتمان خود هستید و اگر این کار را نکنید باید بهای آن را بپردازید (سوسک در آشپزخانه، کسی؟).

 هفته‌ای یک‌بار، کف‌ها را جاروبرقی بکشید و/یا پاک کنید، حمام را تمیز کنید (دستمال‌های ضدعفونی‌کننده در اینجا موهبتی الهی هستند)، و میزها را پاک کنید، و همیشه زباله‌ها را به محض پر شدن بیرون بیاورید. اگر واقعاً نمی توانید خودتان را مجبور به انجام این کارها کنید و این در بودجه شماست، به دنبال خدمات نظافتی باشید .

حساب پس انداز خود را فراموش نکنید

زمانی که اجاره بها را دریافت می کنید و هر ماه بخش بزرگی از دستمزد خود را می خورید، پس انداز پول می تواند سخت باشد، اما مهم است که همیشه پس انداز کنید. در میزان اجاره بها، آنچه برای آپارتمان خود می‌خرید و شیوه زندگی خود در حین اجاره، در حد بودجه خود باشید.

شما می خواهید مطمئن شوید که در صورت از دست دادن شغل خود، پول کافی برای پوشش اجاره خانه خود برای حداقل چند ماه دارید، و همیشه توصیه می شود که یک بالشتک مالی داشته باشید. از یک ماشین حساب صندوق اضطراری استفاده کنید تا ایده خوبی در مورد مقداری که باید هر ماه کنار بگذارید، به دست آورید.

توجه به میزان نقدینگی برای خرید و سرمایه گذاری در خانه و آپارتمان

یافتن آن فضای عالی تنها بخش کوچکی از زندگی آپارتمانی است. صرف اندکی تلاش می‌تواند بین اجاره‌ای که نمی‌توانید صبر کنید تا از آن خارج شوید و اجاره‌ای که دوست دارید به خانه برگردید، تفاوت ایجاد کند.بنابراین توصیه های بالا را دنبال کنید و تمام تلاش خود را بکنید تا از زمان خود به عنوان مستاجر نهایت استفاده را ببرید. یک روز صاحب خانه خود خواهید شد و آرزوی روزهایی را خواهید داشت که چیزهایی مانند تعمیر و نگهداری خانه و مالیات بر دارایی مشکل شخص دیگری بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *