آوریل 16, 2024

پارامتر های یک مستاجر خوب

مستاجران خوب به سختی پیدا می شوند. با اضافه کردن هزینه تبلیغات برای مستاجران جدید، هزینه تمیز کردن و بازسازی واحد، و از دست دادن درآمد اجاره در طول جای خالی، می خواهید مطمئن شوید که بهترین مستاجران شما به این زودی از خانه خارج نمی شوند. در اینجا چند نکته برای راضی نگه داشتن مستاجران و اطمینان از خرید آپارتمان 60 متری در تهران ماندن آنها تا زمانی که ممکن است در کنار شما آورده شده است.

چگونه مستاجران آپارتمان خوب خود را حفظ کنید

ضرب المثل «احترام بده، احترام بگذار» را به خاطر دارید؟ برای اینکه مستاجران خوب خود را حفظ کنید، ابتدا باید صاحبخانه خوبی شوید. ارتباط برای هر رابطه ای حیاتی است، از جمله رابطه مستاجر و صاحبخانه. صاحبخانه نباشید که فقط برای دریافت اجاره خانه حاضر می شود و بقیه زمان را غیرقابل دسترس می ماند. در مورد تعمیر و نگهداری ملک منظم و سریع باشید. قبل از اقدام، تماس های او را نادیده نگیرید و منتظر بدتر شدن مشکلات نباشید.

صاحبخانه خوبی برای حفظ مستاجر مسکن خود باشید

 بدون اعلام اعلام نشده برای چکی “غافلگیرانه” در ملک خود ظاهر نشوید. شاید خانه شما باشد، اما اکنون خانه مستاجر شماست. به حریم خصوصی آنها احترام بگذارید. همچنین مطمئن شوید که کارمندان شما نیز می دانند که چگونه با مشتریان خوب رفتار کنند. من مواردی را می‌شناختم که مستاجران به دلیل کارکنان بی‌ادب دفتر یا مدیریت ضعیف از خانه خارج شدند.

به مستاجران خود برای خوب بودن انگیزه بدهید. به عنوان مثال، می‌توانید یک سیستم امتیازی برای پرداخت به موقع اجاره‌های ماهانه معرفی کنید که سپس می‌توانند از طریق تخفیف اجاره، ارتقاء لوازم خانگی یا خدمات نظافت رایگان از آن استفاده کنند. سرمایه‌گذاران خبره همچنین توصیه می‌کنند اجاره‌ها را در زمان تمدید اجاره، همتراز یا کمی کمتر از نرخ بازار نگه دارید تا مستاجران خوب خود را حفظ کنید.

صاحبخانه خوبی برای حفظ مستاجر مسکن خود باشید

ثبت نام جهت پیش خرید آپارتمان و واحد مسکونی

به آنها اجازه دهید تا واحد را کمی شخصی سازی کنند – تا زمانی که معقول و در محدوده باشد. بنابراین اگر آنها برای رنگ آمیزی اتاق خواب با رنگ دیگری یا آویزان کردن عکس ها به دیوار اتاق غذاخوری اجازه درخواست کردند، درخواست را به طور کامل رد نکنید. اگر هنوز احساس می‌کنید امکان‌پذیر نیست، به آنها توضیح دهید که چرا اینطور فکر می‌کنید یا سعی کنید مصالحه‌ای را که در آن هر دو طرف راضی هستند، پیدا کنید. کاری کنید آنها احساس خاص کنند

با مستاجران خود به عنوان “مشتریان” خود رفتار کنید. با ارسال یک نشانه یا هدیه کوچک در روز تولد و سالگرد به آنها احساس خاص بودن بدهید. لازم نیست چیز عجیبی باشد – چند بلیط سینما یا یک کارت هدیه 50 دلاری به سوپرمارکت نزدیک به اندازه کافی خوب است. سوراخی در جیب شما نمی سوزاند و در عین حال برای شما حسن نیت ایجاد می کند.

فراهم کردن امکانات مناسب برای آپارتمان

اگر مستاجران شما هنوز در حال حرکت هستند، خرید آپارتمان 55 متری در وهله اول متوجه شوید که چه مشکلی رخ داده است. شاید مستاجران شما به این دلیل نقل مکان می کنند که واحدی با ماشین لباسشویی/خشک کن یا سیستم امنیتی بهتری می خواهند. اگر چیزی است که می توانید آن را اصلاح کنید، آن را انجام دهید. اگر چیزی است که به ارزش خانه شما اضافه می کند، به شما نیز کمک خواهد کرد!  

فراهم کردن امکانات مناسب برای آپارتمان های اجاره

در هر صورت، مصاحبه خروج مستاجر می تواند به شما کمک کند تا تعیین کنید که آیا مستاجر شما مشکلی با ملک داشته است و چگونه می توانید از چنین شکایاتی در آینده جلوگیری کنید. پست مهمان: کورت جاکوبسون یک علاقه‌مند به اسنوبورد است که سابقه کار در املاک و مستغلات را دارد. او که در 9 سال گذشته 11 بار حرکت کرده است، در کمک به دیگران از تجربیاتش پیشرفت می کند. هنگامی که او بیرون از خرد کردن کوه نیست، در مورد همه چیزهای مربوط به اجاره برای وب سایت RentFinder می نویسد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *