آوریل 20, 2024

لزوم دانستن مسائل حقوق پیش فروش آپارتمان

به حال به این فکر کرده اید که بازار املاک و مستغلات چگونه است؟ همانطور که اکثر مشاوران املاک به شما خواهند گفت، ضروری سرمایه گذاران است که باید تحمل کنند افزایش شدید قیمت ملک، کاهش ناگهانی فروش و پیش‌بینی سقوط مسکن همگی احتمالاتی هستند که برخی از آنها اتفاق می‌افتند، مانند اوایل سال 2017 که قیمت املاک و مستغلات بیش از 30 درصد افزایش یافت.

لزوم دانستن مسائل حقوق پیش فروش آپارتمان

 به نظر می رسد که برخی دیگر هرگز به وجود نمی آیند، مانند سقوط طولانی مدت مسکن در بازارهای املاک و مستغلات.با این وجود، اعتماد خریداران به دلیل عواملی مانند نرخ بالای اشتغال، افزایش سطح درآمد، خرید آپارتمان 60 متری در تهران با وام رشد تولید ناخالص داخلی، نرخ بهره پایین‌تر و افزایش جمعیت که همگی به تقاضای ملک در کمک می‌کنند، ثابت مانده است .از آنجایی که احتمالاً این یکی از بزرگترین سرمایه گذاری ها یا تصمیمات مالی است که به دلیل پیش پرداخت.

محاسن پیش خرید برای خریدار

نسبتاً بزرگ، مالیات انتقال زمین و پرداخت های احتمالی وام مسکن درازمدت درگیر می شود، هدف ما این است که به شما چیزی بیش از احساس دلپذیری ارائه دهید. و آنچه شما قبلاً می دانید تا به شما امکان دهد بهترین سود را در بازار املاک  به دست آورید .در مورد بهترین مکان برای خرید خانه در چه نکاتی را باید در نظر گرفت همانطور که انتظار می رود، تعدادی از موارد وجود دارد که می خواهید.

محاسن پیش خرید برای خریدار

به عنوان یک سرمایه گذار املاک و مستغلات به آنها توجه کنید تا مطمئن شوید که تصمیم درستی برای انتخاب بهترین مکان ها برای سرمایه گذاری در املاک  در می گیرید.برج پاریز در بالای لیست در دسترس بودن مدارس عالی و موسسات آموزش عالی، چه دولتی و چه خصوصی است. حمل و نقل نیز یکی دیگر از عوامل مهم در مورد املاک و مستغلات است. این شامل نزدیکی به ایستگاه های مترو، در دسترس بودن و اتوبوس و غیره است.

معایب پیش خرید برای خریدار

امکانات خرید و انواع دیگر سرمایه گذاری در املاک و مستغلات که دوست دارید انجام دهید را فراموش نکنید.خوشبختانه، همه اینها بخشی از عناصری هستند که ما در فرمول انتخاب خود گنجانده ایم. ما حتی فراتر رفتیم و ارزش آنها را با در نظر گرفتن میانگین قیمت ملک که توسط هیئت املاک و مستغلات به اشتراک گذاشته شده بود، بررسی کردیم.پروژه وزرا ما قیمت ها را با مناطق مجاور مقایسه کردیم، سپس به تاریخچه آنها نگاه کردیم تا ببینیم که آیا آنها در حال افزایش، کاهش ارزش یا ثابت مانده اند.

معایب پیش خرید برای خریدار

در پایان، ما توانستیم بسیاری از محله‌ها و جوامع جیبی را شناسایی کنیم که تمام جنبه‌های مهمی را که سرمایه‌گذاران املاک دوست دارند مشاهده کنند، علامت‌گذاری می‌کنند.تقریباً همه آنها مناطقی هستند پروژه بقیه الله 5 که ما دوست داریم در آنها سرمایه گذاری کنیم. فهرست ما در زیر فقط تورنتو را پوشش می دهد، و همانطور که متوجه شدیم، املاک اجاره ای در در این مناطق و منطقه بزرگ تقاضای زیادی دارد.

خط آخر

بهترین مکان ها برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در ممکن است مانند حومه شهر به نظر برسند، اما اجازه ندهید این تصور شما را فریب دهد تا این محله را نادیده بگیرید. در حال حاضر، یکی از داغ‌ ترین آدرس‌ها برای املاک اجاره‌ای هم آپارتمان و هم خانه و در میان مکان‌هایی است که توسعه سریع ملک سرمایه‌گذاری را تجربه می‌کنند، بدون هیچ نشانه‌ای از کاهش روند.

از آنجایی که در شمال قرار دارد، قیمت ها هنوز رقابتی است، اما با افزایش جمعیت و افزایش تقاضا برای املاک درآمدی، به احتمال زیاد به زودی به یک نقطه داغ تبدیل خواهد شد. میانگین ارزش یک خانه ابتدایی  میلیون تومان است در حالی که حدود 400000 تومان هستند.سال گذشته،  قیمت افزایش یافت ، نشانه ای که نشان می دهد این منطقه به آرامی به یک جاذبه برای سرمایه گذاران و خریداران خانه تبدیل می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *