آوریل 16, 2024
مشاوره از بهترین مشاوران برای خرید آپارتمان 90 متری در تهران

مشاوره از بهترین مشاوران برای خرید آپارتمان 90 متری در تهران

احساسی که هنگام ورود به یک خانه در شهر تهران به شما دست می دهد ممکن است هنگام انتخاب خانه مناسب بیشترین اهمیت را داشته باشد. زیرا ممکن است همیشه یک مکان خوب، محله خوب، زیرساخت ها و سایر عوامل به اصطلاح اصلی باشد که تصمیم درستی برای خرید داشته باشد. حتی اگر در وهله اول به دنبال چیزهای زیادی باشید، این احساس ممکن است تصمیم نهایی شما را تعیین کند.

چگونگی تشخیص خانه مناسب جهت خرید

به هر حال، شما باید تقریباً یک عمر را در خانه ای که برای زندگی انتخاب کرده اید بگذرانید. احساس راحتی و ارتباط عاطفی که وقتی وارد خانه می شوید، خانه مناسبی است که به دنبال آن هستید. املاک فستیوال نکاتی را بیان کرده که به شما اشاره می کند که خانه دقیقاً برای شما باشد.

پیدا کردن خانه مناسب

  1. شما میل به کاوش در داخل خانه دارید

برداشت اول معنی زیادی دارد! هنگام کاوش در خانه ایده آل خود، اگر آن احساس هیجان و اشتیاق را به دست آورید، این پتانسیل را دارد که خانه بعدی شما باشد. به این دلیل است که چیزی در آن خانه برای شما جذاب بوده است. بنابراین ممکن است به کاوش در داخل آن خانه تمایل پیدا کنید. حتی قبل از خرید و استقرار آن احساس “خانگی” را خواهید داشت.

  • 2-    نسبت به خانه احساس محافظت می کنید

حتی اگر خانه هنوز مال شما نیست، احساس تعلق خواهید داشت. به این دلیل است که آن خانه قبلاً فضایی را در قلب شما تسخیر کرده است. حتی اگر یکی از اعضای خانواده‌تان به چیزی توهین‌آمیز در مورد خانه اشاره کند، مثلاً «یک نشتی کوچک در سینک ظرفشویی وجود دارد»، بنابراین شما با گفتن «اشکالی ندارد، بعداً آن را درست می‌کنم و غیره» از آن دفاع خواهید کرد. شما حتی قبل از خرید خانه احساس پیوند و وابستگی خواهید کرد.

3-     دیدی آینده نگر می بینید

حتی قبل از اینکه خانه خود را بخرید اگر مناسب باشد، رویای آینده خوبی را در خانه خود خواهید دید. این به دلیل احساس تعلقی است که در ابتدای ورود به خانه تجربه می کنید. شما چشمان خود را می بندید و تصور می کنید که چگونه می توانید مکان را به زیبایی ترتیب دهید. حتی ممکن است اتاق ها را برای اعضای خانواده خود اختصاص دهید و با رویای زندگی آینده خود در خانه به خودتان لبخند بزنید.

خرید آپارتمان جهت سرمایه گذاری و کسب سود حاصل از اجاره

نشانه های پیدا کردن خانه مناسب

  • از هیچ چیز احساس بدی نخواهید داشت

اگر تصمیم درستی برای انتخاب خانه خود گرفته باشید، واقعاً از هیچ چیز احساس بدی نخواهید داشت. این به این دلیل است که امنیت و احساس آرامش در ذهن شما ایجاد شده است. بنابراین هیچ پشیمانی برای آینده باقی نمانده است. می توانید با خوشحالی فکر کنید “بله، من تصمیم کامل را گرفتم!”.

5-      دیگر به دنبال خانه های دیگر نخواهید گشت

خانه مناسب در کشور ایران واقعا قلب شما را تسخیر می کند تا در نهایت آن را بخرید. حتی زمانی که نمایندگان فروش سعی می کنند شما را در مورد گزینه های دیگر متقاعد کنند، اگر خانه مناسب شما باشد، در همان تصمیم خود باقی خواهید ماند.

  • شما مشتاقانه منتظر هستید تا به دیگران بگویید

احساس می کنید چیز بزرگ و هیجان انگیزی برای به اشتراک گذاشتن با دیگران دارید. به محض اینکه به خانه رفتید، تجربه مسکن خود را با اغراق برای اعضای خانواده خود شرح خواهید داد.

داشتن هیجان در مورد خانه جدید

اگر خانه مناسبی باشد، مشتاق خواهید بود که دوباره از خانه دیدن کنید تا لحظات شگفت انگیزی را که گذرانده اید تجربه کنید. بله، شما باید از سر خود فکر کنید، اما از نزدیک به قلب خود گوش دهید و عالی ترین خانه را برای خود انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *