آوریل 26, 2024

فرصت هایی برای سرمایه گذاری

به فضای فرهنگی علاقه دارید، منطقه را بررسی کنید.انجمن یک جامعه مهاجران مستحکم دارد، اما به احتمال زیاد در اینجا مسافران تجاری یا کارگرانی را در مأموریت های موقت پیدا خواهید کرد. شما می توانید شانس بیشتری برای برقراری ارتباط با سایر مهاجران طولانی مدت در مناطق دیگر داشته باشید.یکی از بلندترین ساختمان های و محل اقامتگاه های، در منطقه واقع شده است.

فرصت هایی برای سرمایه گذاری

که در مرکز شهر بین و سیام واقع شده است، خرید آپارتمان 60 متری در تهران با وام یکی از منحصر به فرد ترین و گران ترین  مناطق برای زندگی است.این منطقه از نامگذاری شده است، واحه ای در میان شلوغی که توسط چهارم به عنوان هدیه به شهروندان ایجاد شده است.همچنین خانه بسیاری از مراکز خرید سطح بالا و بسیاری از سفارتخانه ها در جاده بی سیم است. این باعث می شود منطقه به طور قابل توجهی ایمن باشد.

نکاتی که هنگام خرید خانه در نظر بگیرید

همچنین فقط یک سواری سریع یا از تقریباً تمام جاذبه های،از جمله مناظر اصلی در، و فاصله دارد.صلح و آرامش در مرکز شهر قرار دارد، اما بیشتر از پارک ها، سفارت ها و مشاغل تشکیل شده است. شما مجبور نخواهید بود که با سر و صدای دائمی ترافیک و تفریحات شبانه که در جاهای دیگر پیدا می کنید مقابله کنید در قلب قرار دارد، بنابراین بسیاری اصلی حمل و نقل عمومی از این منطقه عبور می کنند. سایر مناطق معمولاً فقط یک سواری کوتاه یا دورتر هستند.

نکاتی که هنگام خرید خانه در نظر بگیرید

اگرچه شهر خطرناکی نیست، اما به دلیل نزدیکی به بزرگ مانند شاید امن ترین منطقه در شهر باشد. به لطف این امنیت بیشتر، هنگام راه رفتن در شب در با مشکل کمی روبرو خواهید شد.زندگی شبانه زندگی دور از ممکن است به شما آرامش و سکوت بدهد، با این حال به این معنی است که بعد از تاریکی هوا، کارهای زیادی برای انجام دادن در پیدا نخواهید کرد. اگر تصمیم دارید شبانه بیرون بروید، آماده باشید که با یک تماس بگیرید.

ارزش ملک خوب

به لطف مطلوبیت آن، یکی از گران ترین مناطق برای خرید است  به خصوص اگر می خواهید منظره ای مناسب از پارک داشته باشید.ترافیک شما می توانید بیشتر مکان ها را با حمل و نقل عمومی دریافت کنید، اما اگر نیاز به تاکسی دارید، برای ترافیک آماده شوید. در قلب واقع شده است، به این معنی که برای ورود و خروج به این منطقه باید با ترافیک مقابله کنید.

ارزش ملک خوب

اگر به دنبال زندگی در مرکز شهر با قیمت مناسب هستید، به بروید. این محله با اتصال خوب دارای حمل و نقل عمومی فراوان و حتی یک راه آهن مستقیم به فرودگاه است. این مکان همچنین خانه یادبود پیروزی و مرکز خرید عظیم است.علی ‌رغم موقعیت مناسب این منطقه، تنوع گسترده‌تری از گزینه‌های کاندو و قیمت‌های مناسب‌تری نسبت به مکان‌هایی مانند یا پیدا خواهید کرد. برخی از بیمارستان های برتر بانکوک نیز در منطقه راچاتوی واقع شده اند.

خط آخر

یکی از جذاب ترین جنبه های این واقعیت است که هزینه زندگی در این منطقه کمتر از مناطق مشابه است. طیف گسترده‌ای از گزینه‌های کاندو برای انتخاب در اینجا وجود دارد، از جمله انتخاب‌های عالی در سطح ابتدایی راحتی: به‌عنوان مسلم مرکزی‌ترین منطقه ، هیچ چیز واقعاً دور از نیست. خط سبز و پیوند راه آهن فرودگاه مستقیماً از اینجا عبور می کنند. سایر خطوط مترو و نیز فقط چند ایستگاه دورتر هستند.

فرهنگ خانه تعدادی از بناهای دیدنی و مراکز تجاری در است،از جمله خانه و جامعه این منطقه بسیار راحت واقع شده است، با این حال بسیار محلی تر از چندین منطقه دیگر در این لیست است. به عنوان مثال، به اندازه ای که در پیدا می کنید،زیادی پیدا نخواهید کرد.اگرچه عمدتاً ارتباط خوبی دارد، اما بخش‌های خاصی از منطقه راه‌هایی دور از حمل‌ونقل عمومی است و به‌عنوان یک منطقه مرکزی شهر، اگر بخواهید مسیر خود را طی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *