مارس 21, 2024

خرید و پیش خرید آپارتمان از کارگزاری و پرداخت به صورت اقساط

از توسعه دهندگان املاک در آسیا خرید نکنید وقتی مردم می شنوند که فرصت های تجاری خوبی در آسیا وجود دارد، اغلب طوری رفتار می کنند که گویی سرمایه گذاری پول خود در هر شرکتی (خواه توسعه املاک و مستغلات یا غیره) آنها را به ثروت تبدیل می کند. طبیعتاً، این تقاضا برای فرصت‌های سرمایه‌گذاری، افراد کمتر دقیق‌تری را دعوت می‌کند خرید آپارتمان 60 متری در تهران با وام تا از کار چوب بیرون بیایند تا ظاهراً آن فرصت‌ها را تأمین کنند.

راهکار های مناسب برای فروش و پیش فروش آپارتمان توسط تعاونی ها

به طور سنتی، توسعه‌دهندگان ملک این نقش را ایفا می‌کنند و با تعصبات سرمایه‌گذاران غربی که مشروط به این باور هستند که املاک و مستغلات همیشه یک سرمایه‌گذاری صحیح است، بازی می‌کنند. برج مهستان اما توسعه دهندگان سازمان دهنده هستند تا سازنده. مدل کسب ‌وکار آنها حول تفاوت بین هزینه‌های ساخت، بازاریابی و سایر هزینه‌ها و هزینه محصول نهایی است که به مصرف‌کننده می‌فروشند.

نحوه پیدا کردن یک شرکت سازنده آپارتمان معتبر برای پیش خرید

بنابراین، به دلیل ماهیت توسعه‌دهنده‌ای که به‌عنوان واسطه عمل می‌کند، وقتی از طریق آن‌ها خرید می‌کنید، سرمایه‌گذاری بهینه‌ای انجام نمی‌دهید . هدف یک توسعه‌دهنده کسب سود است – آن‌ها برای به اشتراک گذاشتن فرصت‌های تجاری با سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی وجود ندارند. و مانند هر کسب و کاری، آنها سعی می کنند تا جایی که ممکن است هزینه ها را کاهش دهند تا این سود را به حداکثر برسانند.

در این مقاله، راه‌هایی را نشان خواهیم داد که توسعه‌دهندگان ملک فرصت‌های خود را برای کسب درآمد به حداکثر می‌رسانند، درباره اینکه چرا این تکنیک‌ها سرمایه‌گذاری بدی برای شما ایجاد می‌کنند، برخی از بدترین پیشرفت‌های املاک در آسیا را شناسایی می‌کنیم و به شما نشان می‌دهیم که در عوض به دنبال چه چیزی باشید.

خرید و پیش خرید آپارتمان از کارگزاری و پرداخت به صورت اقساط

کلاهبرداری در پروژه های پیش فروش آپارتمان های مسکونی و تجاری

خریداران مراقب باشند: طرح های کاتر کوکی تصور کنید که شما مدیر عامل اپل هستید. شرکتی که شما سرپرست آن هستید در حال ایجاد یک گوشی جدید پیشگامانه است. میلیون ها دلار برای طراحی و آماده سازی کارخانه ها برای تولید آن هزینه شده است. اگر بخواهید یک گوشی واحد تولید کنید و دیگر از همان طراحی استفاده نکنید، بسیار گران خواهد بود.

 تنها آن گوشی میلیون‌ها دلار برای شما هزینه خواهد داشت، اما اگر دو گوشی تولید کنید، این قیمت هنگفت نصف می‌شود. در نهایت، اگر شما به اندازه کافی از آنها تولید کنید، برج مهستان چیتگر هزینه های تحقیق و توسعه در مقایسه با هزینه نیروی کار و سرمایه ای که در ایجاد محصول وجود دارد ناچیز است. این به عنوان صرفه‌جویی در مقیاس شناخته می‌شود – هر چه بیشتر از یک چیز خاص تولید کنید، تولید آن بر اساس هر واحد ارزان‌تر است.

نحوه پیدا کردن یک شرکت سازنده آپارتمان معتبر برای پیش خرید

خط آخر

همین منطق در مورد توسعه دهندگان املاک نیز صدق می کند. اگر هکتارها زمین را ارزان خریده اید و به معماران و مهندسان برای طراحی ملک خاصی پول داده اید، چرا آن نقشه ها را صدها بار کپی و جایگذاری نمی کنید؟ طبیعتاً داشتن ردیف‌های بی‌پایانی از ساختمان‌های طراحی شده با شکلات‌های یکسان، عجیب به نظر می‌رسد. این تقریباً همان چارچوب سودگرایانه است که معماری اتحاد جماهیر شوروی را به چنین چشمانی تبدیل کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *