آوریل 27, 2024

سبک زندگی،افزایش سرمایه

هیچ چیز بهتر از تولید پول در هنگام خواب نیست. سرمایه گذاری با درآمد غیرفعال به شما امکان می دهد در حالی که هیچ کاری انجام نمی دهید درآمد کسب کنید ایده آل برای سرمایه گذاران دارایی که مشاغل روزانه یا سایر تعهدات دارند. اجاره منبع عالی درآمد غیرفعال است. اگر از قبل حداقل یک ملک اجاره ای دارید، می دانید که مشارکت فعال الزامی است. با این حال، اگر می‌خواهید عالی بهره ببرید، برخی از به شما این امکان را می‌دهند که بدون بلند شدن از روی این کار را انجام دهید.

سبک زندگی،افزایش سرمایه

بسیاری از افراد اصطلاحات سرمایه گذاری و درآمد غیرفعال را با هم مخلوط می کنند . خرید آپارتمان 55 متری املاک و مستغلات را می توان به عنوان سرمایه گذاری منفعل در نظر گرفت، اگرچه نه همیشه در باور سرمایه گذاری غیرفعال در املاک و مستغلات یکی از موثرترین روش ها برای قرار دادن پول شما برای شماست. از مردم سرمایه گذاری غیرفعال در املاک و مستغلات را خرید و اجاره یک ملک مسکونی، مانند یک خانه تک خانواده، واحد یا مجتمع آپارتمانی می دانند.

افزایش قیمت ثابت خانه

افزایش قیمت ثابت خانه آنها این درآمد غیرفعال را در نظر می گیرند زیرا، همانطور که سرمایه گذاری را تصور می کنند، یک قطعه ملک را می خرند، آن را اجاره می کنند و سپس هر ماه از چک می گیرند. با این حال، این سرمایه گذاری غیرفعال در املاک و مستغلات نیست.حداقل، سرمایه گذار در این شرایط باید ملک مورد نظر را برای خرید انتخاب کند و سپس با یک کسب و کار مدیریت املاک همکاری کند تا انتخاب های مکرر در مورد اینکه کدام را بپذیرد، تعمیر یا تعویض، و فرش یا رنگ آمیزی مجدد ساختمان را انجام دهد.

افزایش قیمت ثابت خانه

اگر سرمایه گذار این فعالیت های عملیاتی را به یک کسب و کار مدیریت املاک برون سپاری نکند، مسئولیت مدیریت روزانه اموال را بر عهده خواهد داشت. این نمونه ای از سرمایه گذاری تهاجمی املاک و مستغلات است.درآمد غیرفعال پولی است که بدون کار کردن فعال برای آن به دست می آید. برخی از انواع درآمد غیرفعال برای کسب درآمد به نیروی کار اولیه یا برخی کارها نیاز دارند، اما نه مانند داشتن یک شغل برای مثالجریان‌های درآمد غیرفعال باید سود سهام یا سود به شما بدهد.

بازیابی اقتصاد

اگر املاک و مستغلات داشته باشید،پروژه فراز باید در طول زمان بدون اینکه کاری انجام دهید افزایش یابد. سرمایه گذاری های غیرفعال در املاک و مستغلات روشی عالی برای تنوع بخشیدن به سبد خود و کسب درآمد بیشتر است تا به شما در دستیابی به اهداف مالی خود، اعم از استقلال مالی، گسترش صندوق های بازنشستگی یا جمع آوری پول بیشتر برای سایر اهداف مالی کمک کند. این واقعیت که شما شخصاً سرمایه گذاری را مدیریت نمی کنید، این نوع درآمد را منفعل می کند.

بازیابی اقتصاد

درآمد شما بدون توجه به حرفه شما به ناچار توسط زمان محدود می شود. چه برای حقوق کار کنید، چه حقوق ساعتی کار کنید، یا یک جانبی برای تکمیل درآمد خود داشته باشید، در نهایت ساعات کاری در روز برای ایجاد پول نقد اضافی تمام می شود. ناگفته نماند که اشتغال بدون وقفه بر سلامت روانی، عاطفی و خانه شما تأثیر می گذارد.درآمد منفعل این را تغییر می دهد. در حالی که میزان دقیق مشارکت ممکن است بر اساس سرمایه گذاری متفاوت باشد، ایده این است. که هنگامی که دارایی های املاک و مستغلات شما ایجاد شد.

خط آخر

می توانند به تنهایی پول ایجاد کنند. اساساً، ممکن است هنگام کار کردن، خوابیدن، و حتی رفتن به تعطیلات با خانواده، درآمد کسب کنید.این وجوه می‌تواند برای تکمیل حساب‌های پس‌انداز، بازپرداخت بدهی‌ها، سرمایه‌گذاری فرزندانتان، دستیابی به استقلال مالی یا حتی ایجاد درآمد در دوران بازنشستگی استفاده شود.اگر در املاک و مستغلات سرمایه گذاری کرده اید، می دانید که این لزوما یک سرمایه گذاری غیرفعال نیست. مطمئناً، جمع‌آوری چک‌های اجاره ماهانه خوب است.

اما در اغلب موارد، باید به یادآوری کنید که دوباره اول ماه است. علاوه بر این، به نظر می‌رسد که مشکلات نگهداری همیشه به وجود می‌آیند، معمولاً زمانی که از شهر هستید و نیاز به پیدا کردن و نظارت بر یک پیمانکار دارید.با این حال، روش هایی برای تولید پول در املاک و مستغلات بدون تلاش زیاد وجود دارد. راه های زیادی برای کسب درآمد کاملا غیرفعال از املاک و مستغلات وجود دارد.املاک و مستغلات با درآمد غیرفعال روشی است که به سرمایه گذار اجازه می دهد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *