آوریل 27, 2024

مسکن به عنوان پایگاه انتخاب درست برای سرمایه‌ گذاری

تا زمانی که شما را بازرسی کند. اگر مطمئن نیستید که چگونه هزینه‌های خود را پیگیری کنید، می‌توانید از یک حسابدار یا تهیه ‌کننده مالیاتی بخواهید که اگر شما را ممیزی کند، همه چیزهایی را که نیاز دارید در اختیار دارید. ردیابی هزینه‌ها و نگهداری سوابق همچنین تضمین می‌کند که هر آنچه را که می‌توانید از درآمد مشمول مالیات خود کسر کرده‌اید تا بار مالیاتی خود را کاهش دهید.سود سرمایه به سود شما پس از فروش دارایی مانند دارایی سرمایه گذاری یا سهام اشاره دارد. هر زمان که یک ملک سرمایه‌ گذاری را می‌فروشید.

مسکن به عنوان پایگاه انتخاب درست برای سرمایه‌ گذاری

شما ملزم به پرداخت مالیات بر عایدی سرمایه خود هستید خرید آپارتمان 60 متری در تهران با وام که برای افزایش ارزش یا افزایش ارزش ملک اعمال می‌شود. به عنوان مثال،باله‌های خانه یک خانه را می‌خرند، آن را تعمیر می‌کنند و آن را با قیمت‌های بیشتر دوباره می‌فروشند. سود آنها مشمول مالیات است زیرا آنها دارایی را به قیمتی بیشتر از خرید آن فروخته اند.دو نوع سود سرمایه وجود دارد که به مدت زمان مالکیت دارایی بستگی دارد: سود سرمایه کوتاه مدت و بلند مدت سود سود سرمایه کوتاه مدت به سود کسب شده از دارایی که کمتر از دوازده ماه اید اشاره دارد.

راهنمای تصمیم‌ گیری در خرید ملک

اکثر باله‌های خانه سود سرمایه کوتاه‌ مدتی دارند، زیرا هر چه سریع ‌تر ملکی را بفروشند، سریع‌ تر می‌توانند برای رشد ثروت خود به ملک بعدی بروند.سود سرمایه کوتاه مدت می تواند بر میزان بدهی شما در مالیات تأثیر منفی بگذارد زیرا این نوع سود سرمایه به عنوان درآمد عادی مالیات می شود.اگر ملک را بیش از قبل از فروش آن داشته باشید،سود سرمایه بلند مدتی دارید. سود شما از سود بلند مدت با نرخ کمتری نسبت به سود سرمایه کوتاه مدت مشمول مالیات می شود. سود سرمایه بلند مدت دارای سود سرمایه کوتاه مدت است.

راهنمای تصمیم‌ گیری در خرید ملک

به عنوان درآمد استاندارد در نظر گرفته می شود. سودهای کوتاه مدت در مقابل بلندمدت لزوماً یک مزیت مالیاتی نیستند، اما اگر بتوانید آنها را برای بیش از یک سال نگه دارید، می توانید از سرمایه گذاری های بلندمدت بهره مند شوید.با این حال، سود سرمایه کوتاه مدتی که به عنوان درآمد عادی مالیات می شود، نباید شما را از فروش سریع املاک منصرف کند. در نهایت، نرخ مالیات بالاتری خواهید داشت، سرمایه گذاران خوداشتغال اما از این که چندین ملک را در همان سال تعمیر و تغییر دهید، درآمد بیشتری کسب خواهید کرد.

خرید مطمئن تر

مالیات خوداشتغالی از درآمد شما برای تامین اجتماعی و مدیکر است. اگر تا به حال کارفرما داشته اید، نیمی از این هزینه ها را برای شما پوشش می دهد. با این حال، زمانی که برای خود به عنوان سرمایه گذار کار می کنید، باید مالیات خوداشتغالی را از جیب خود بپردازید.گفته می شود، درآمد اجاره مانند درآمد معمولی خوداشتغالی مشمول مالیات قانون مشارکت بیمه نمی شود.راه دیگر برای کاهش مالیات است نگهداری اموال در می تواند به محافظت که دارایی سرمایه گذاری را در یک نهاد تجاری جداگانه مانند یک شرکت یا داشته باشید.

خرید مطمئن تر

از شما در برابر دعاوی حقوقی و سایر مسئولیت های پیش بینی نشده کمک کند.درآمد غیرفعال و کسر مالیات عبوری درآمد اجاره شما را می توان یک درآمد کسب و کار واجد شرایط منفعل  در نظر گرفت. کسر گذرا به شما این امکان را می دهد که تا خود را از مالیات شخصی خود در زمانی که مالک ملک اجاره ای هستید کسر کنید. بنابراین، اگراز درآمد اجاره به دست آورید، ممکن است بتوانید تا از درآمد مشمول مالیات خود کسر کنید.پس از فصل مالیاتی، کسر مالیات گذرا دیگر در دسترس نخواهد بود.

خط آخر

برنامه های تشویقی سرمایه گذاری سرمایه گذاران ممکن است بسته به ساختار کسب و کار خود بتوانند از برنامه های تشویقی استفاده کنند. برنامه های تشویقی سرمایه گذاری برای ایجاد پس انداز مالیاتی اضافی بر روی چندین نوع سرمایه گذاری و درآمد طراحی شده اند.دولت مناطق فرصتی را ایجاد کرد که به مردم اجازه می دهد از مزایای آن استفاده کنید.در مناطقی از کشور سرمایه گذاری کنند اقتصاد را تحریک کنند. این مناطق معمولاً شامل جوامع کم درآمد است در عین حال به سرمایه گذاران مزایای مالیاتی می دهند.

سرمایه گذاران املاک و مستغلات می توانند با انتقال سود سرمایه خود به صندوق فرصت ظرف شش ماه پس از فروش ملک، از مزایای مالیات بر دارایی سرمایه گذاری بهره مند شوند. سرمایه‌ گذاری شما به صندوق فرصت‌های واجد شرایط می‌ رود که به سمت بهبود این جوامع می‌رود و بهره ‌گیری از این برنامه مزایای زیر را به شما ارائه می‌دهد: تا رشد اقتصادی را تقویت کنند و که به ایجاد شغل کمک می کنند واگر ده سال سرمایه گذاری می کنید از پرداخت سود سرمایه خودداری کنید.تعویق مالیات بر سود سرمایه سهام خود را نقد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *