مارس 29, 2024
چگونه بهترین خرید آپارتمان 60 متری را در تهران انتخاب کنیم؟

چگونه بهترین خرید آپارتمان 60 متری را در تهران انتخاب کنیم؟

توجه ویژه دولت به ساخت آپارتمان های مسکونی

از آنجایی که شهر از فصول توریستی به سرعت در حال رشد برخوردار است، تقاضا برای اجاره آپارتمان در تعطیلات به طور مداوم در حال افزایش است. انواع مختلفی از املاک اجاره ای برای تعطیلات در استانبول وجود دارد، از آپارتمان گرفته تا ویلا. اگر به فکر سرمایه گذاری در ملک توریستی در استانبول هستید، خرید آپارتمان 60 متری در تهران در اینجا مواردی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید: موقعیت مکانی همه چیز است. هر چه ملک شما به جاذبه های گردشگری محبوب نزدیکتر باشد، احتمال اجاره مکرر آن بیشتر می شود.

آپارتمان های در حال ساخت چیتگر در چه مرحله ای قرار دارد؟

نوع ملک مناسب را انتخاب کنید زیرا انواع مختلفی از املاک اجاره ای در استانبول وجود دارد. شما باید نوع مناسبی از ملک را با توجه به نیاز و بودجه خود انتخاب کنید. آپارتمان ها محبوب ترین نوع ملک اجاره ای در تعطیلات در استانبول هستند. بازار املاک استانبول در سال های اخیر شاهد نوسانات زیادی بوده است که بسته به شرایط سیاسی و اقتصادی قیمت ها افزایش و کاهش می یابد. با این حال، به نظر می رسد که بازار اکنون در حال تثبیت است، و اگر می دانید کجا باید جستجو کنید، هنوز چند معامله خوب وجود دارد.

نکات قابل تامل درباره ی سرمایه گذاری در املاک

در اینجا چند نکته برای یافتن بهترین معاملات املاک در استانبول آورده شده است. بسیاری از شرکت های ساختمانی به خریدارانی که قبل از ساخت ملک خریداری می کنند تا 20 درصد تخفیف ارائه می دهند. این می تواند یک راه عالی برای صرفه جویی در هزینه باشد، اما مهم است که تحقیقات خود را انجام دهید و پروژه پدافند ارتش مطمئن شوید که توسعه دهنده معتبر است و پروژه واقعاً تکمیل می شود.

همیشه ارزش این را دارد که در مورد نرخ پایین تری مذاکره کنید، به خصوص اگر به صورت نقدی پرداخت می کنید. سازندگان اغلب مایل به ارائه تخفیف هستند اگر فکر می کنند شما در خرید جدی هستید. املاک بالای 10 سال را اغلب می توان با تخفیف خریداری کرد، زیرا ممکن است نیاز به بازسازی داشته باشند. این می تواند یک راه عالی برای به دست آوردن یک ملک عالی در یک مکان خوب باشد.

توجه ویژه دولت به ساخت آپارتمان های مسکونی

شرایط خرید و پیش خرید واحد های آپارتمانی

هر چه ملک به مرکز شهر نزدیکتر باشد قیمت آن بالاتر می رود. نزدیکی به مناطق تجاری، حمل و نقل عمومی و بزرگراه های اصلی نیز باعث افزایش قیمت ها می شود. بدیهی است که یک خانه بزرگتر از خانه کوچکتر هزینه بیشتری دارد. با این حال، در استانبول، اندازه همه چیز نیست. به دلیل تراکم بالای جمعیت شهر، بسیاری از مردم مایل به پرداخت حق بیمه برای خانه های کوچکتر هستند که هنوز در یک مکان مرکزی هستند.

خانه‌های قدیمی نسبت به خانه‌های جدید ارزان‌تر هستند، اما همیشه اینطور نیست. در برخی محله ها، خانه های قدیمی به خوبی نگهداری می شوند و در واقع گران تر از املاک جدیدی هستند که به سرعت و با هزینه کم ساخته می شوند. آپارتمان برای فروش در استانبول آسیایی: بسیاری از خارجی ها و محلی ها برای خرید آپارتمان در استانبول، آسیا انتخاب می کنند.

خط آخر

 دقیقاً به این دلیل که زندگی در آنجا فرصتی عالی برای زندگی آرام و به دور از سر و صدا و شلوغی است. اگر می خواهید آپارتمان های فروشی در این سمت از شهر را جستجو کنید، مناطق زیادی وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید و از طریق پاراگراف های زیر در مورد مهمترین آنها صحبت خواهیم کرد: منطقه بیکوز استانبول در سمت آسیایی استانبول قرار دارد و به خاطر زیبایی های طبیعی خود شهرت دارد.

نکات قابل تامل درباره ی سرمایه گذاری در املاک

تنگه بسفر از میان این منطقه می گذرد و آن را به مکانی محبوب برای ماهیگیری، قایق سواری و شنا تبدیل می کند. منطقه بیکوز نیز انواع آپارتمان ها را برای فروش ارائه می دهد. قیمت این آپارتمان ها از نظر متراژ و موقعیت متفاوت است. همچنین تعدادی آپارتمان لوکس نیز در آن موجود است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *