آوریل 23, 2024

چگونه یک ارزیابی احتمالی از شما محافظت می کند؟

احتمالات ارزیابی از شما و وام دهنده شما در برابر پرداخت اضافی برای خانه شما در تهران محافظت می کند. به طور خاص، اگر تفاوتی جدی در ارزش بین ارزش خانه در ایران و آنچه که برای پرداخت آن موافقت کرده‌اید، از شما محافظت می‌کنند.

تخمین قیمت مسکن توسط کارشناسان املاک برای خرید و فروش

چه اتفاقی می افتد اگر مجلس برای کمتر از پیشنهاد ارزیابی کند؟

زمانی که ارزیابی شما بیشتر از آنچه در خانه ارائه کرده اید بازگردد، فروش شما به جلو می رود. اما اگر ارزیابی کمتر از پیشنهاد شما باشد، چه اتفاقی می‌افتد؟ شما و فروشنده در این شرایط چند گزینه دارید. اول، اگر فکر می کنید که ارزیابی اشتباه است، می توانید برای ارزیابی دوم درخواست دهید.

 ارزیابی دوم را به عنوان “نظر دوم” در مورد ارزش خانه در نظر بگیرید. شما باید دلیلی داشته باشید که چرا فکر می کنید ارزیابی اول اشتباه بوده است تا بتوانید ارزیابی دوم را دریافت کنید. داده‌های اخیر فروش خانه در تهران و مستندات بهبودهایی که مالک انجام داده است ممکن است به بهبود شانس شما برای دریافت ارزیابی دوم بهتر کمک کند. این مقاله را که با تلاش کارشناسان املاک فستیوال آماده شده را با دقت مطالعه فرمایید.

آیا ارزیابی دوم شما هنوز خیلی پایین بود؟

پرداخت پیش پرداخت بزرگتر: اگر بتوانید تفاوت بین ارزش ارزیابی شده و قیمت فروش را جبران کنید، ممکن است وام دهنده شما همچنان به شما وام بدهد. درخواست از فروشنده برای کاهش قیمت فروش: وام دهنده شما وام را تامین مالی می کند اگر بتوانید با فروشنده برای کاهش قیمت فروش برای برآورده شدن ارزش ارزیابی شده ملک مذاکره کنید.

هر ترکیبی از دو گزینه بالا: اگر واقعاً خانه را دوست دارید، ممکن است بخواهید در میانه این دو راه حل ملاقات کنید. به عنوان مثال، اگر 20000 دلار در ارزش ارزیابی شده و پیشنهاد شما تفاوت وجود داشته باشد، ممکن است با افزایش 10000 دلاری قیمت موافقت کنید و فروشنده شما ممکن است پیشنهاد دهد که قیمت فروش را 10000 دلار کاهش دهد.

آیا باید از ارزیابی احتمالی چشم پوشی کنم؟

برای پیشنهاد نامه نیازی به ارزیابی احتمالی نیست. مواردی وجود دارد که در آن گنجاندن موارد احتمالی ارزیابی منطقی است و مواردی که ممکن است چشم پوشی از بند استراتژیک باشد.

فروش و پیش فروش واحد های آپارتمانی موجود در برج و ساختمان های مرتفع

زمان استفاده از یک ارزیابی احتمالی

اکثر مردم باید یک ارزیابی احتمالی را با پیشنهاد خود لحاظ کنند، و اگر برای اولین بار خانه ای می خرید، بسیار منطقی است. خریدارانی که برای اولین بار می‌آیند، کمتر احتمال دارد که از جزئیات پیشنهاد و فرآیندهای ارزیابی خانه مطلع شوند. یک ارزیابی احتمالی از شما و امور مالی شما محافظت می کند، که فرآیند خرید برای اولین بار را آسان تر و کمتر استرس زا می کند.

همچنین اگر خانه‌ای که می‌خرید در بالای محدوده قیمتی شما قرار دارد، باید یکی را نیز وارد کنید. اگر با قیمت فروش موافقت کنید و ارزیابی کمتر از حد انتظار باشد، باید تفاوت را پوشش دهید. این کار فروشنده را تشویق می کند که قیمت خانه را پایین بیاورد و در صورت عدم توافق با فروشنده راهی برای خروج از معامله به شما می دهد.

چه زمانی از یک احتمالی ارزیابی چشم پوشی کنیم

شما موافقت می کنید که با صرف نظر از بند احتمالی ارزیابی، حتی با ارزش ارزیابی پایین، کل مبلغ قیمت قراردادی خانه را بپردازید. با این حال، در برخی موارد، منطقی است که با چشم پوشی از احتمال ارزیابی پیش برویم.

پیشنهادات متعددی که فروشندگان واحد های آپارتمانی به سرمایه گذاران میدهند

اگر در حال خرید خانه در کشور ایران هستید، ممکن است بخواهید از استفاده احتمالی ارزیابی اجتناب کنید. بازار فروشنده به این معنی است که پیشنهادات متعددی برای یک خانه وجود دارد و رقابت خرید زیاد است. فروشنده می تواند بین چندین پیشنهاد مشابه در بازار فروشنده یکی را انتخاب کند.

ارائه خدمات مشاوره و کارشناسی فنی در حوزه بازار مسکن

هر پیشنهادی با رشته های متصل شده برای فروشنده جذابیت کمتری دارد. اگر خانه‌ای را دوست دارید و می‌خواهید ریسک ارزیابی کمتری را به خطر بیندازید، می‌توانید پیشنهاد خود را با چشم پوشی از احتمال ارزیابی خود تقویت کنید. از مشاور املاک خود در مورد شرایط فروش محلی و مشاوره خاص در منطقه خود بپرسید.

اگر خانه ای را با پول نقد در تهران می خرید، ممکن است بخواهید از ارزیابی احتمالی چشم پوشی کنید . فروش نقدی نیازی به ارزیابی ندارد زیرا وام دهنده ای در کار نیست. رد شدن از ارزیابی منطقی است اگر با پول نقد خرید می کنید زیرا می دانید قیمت خرید خانه مناسب است و ملک را دوست دارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *