مارس 29, 2024

سرعت رشد قیمت خانه و آپارتمان با افزایش تورم

یکی از مهمترین مناطق سرمایه گذاری املاک در ترکیه به طور کلی و در استانبول ترکیه به طور خاص به حساب می آید که می توان بیلیکدوزو را یکی از مناطقی دانست که انتظار می رود قیمت ملک در چند سال آینده به طور قابل توجهی افزایش یابد. مهمترین ویژگی متمایز بودن ساختمان ها و املاک و مستغلات منطقه است، خرید آپارتمان 60 متری در تهران با وام زیرا همه آنها در برابر زلزله و بلایای طبیعی مقاوم هستند.

دلایل موفقیت سرمایه گذاری در بخش املاک و مستغلات چیست؟

طرح های معماری در به سبک مدرن هستند و املاک بسیاری در این منطقه با سبک معماری مجلل اروپایی وجود دارد. یکی از دلایل موفقیت سرمایه گذاری املاک در بیلیکدوزو این است که املاک و مستغلات در آن نسبت به مدرنیته و توسعه املاک و مستغلات نسبتاً پایین است، علاوه بر آن کیفیت ساختمان ها و املاک که رقابتی برای کیفیت املاک و مستغلات در کشورهای اروپایی.

حداکثر زمان تحویل واحد های مسکونی و تجاری

یکی از مهمترین دلایل موفقیت سرمایه گذاری املاک در بیلیکدوزو، فراوانی فضاهای سبز فوق العاده آن است که سرمایه گذاران را برای خرید ملک و آپارتمان در بیلیکدوزو هجوم می آورد. منطقه‌ای است که تمام خدمات و امکانات تفریحی مورد نیاز شما را دارد، زیرا دارای استخرها و مکان‌های زیادی برای بازی کودکان و همچنین باشگاه‌های ورزشی و زمین‌های بازی است.

منطقه با خیابان‌های عریض، برنامه‌ریزی عالی و سازمان‌دهی اداری عالی مشخص می‌شود و پیاده‌روهای آن منطقه بسیار تمیز و وسیع هستند، از این رو منطقه یکی از مهم‌ترین مناطق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات محسوب می‌شود. منطقه شامل بسیاری از مجتمع های مسکونی مدرن و مجلل است که ویژگی اروپایی خاصی دارد و پروژه الهیه و فرشته همچنین تمامی امکانات خدماتی را که ممکن است به آن نیاز داشته باشند، از جمله چشم اندازهای بسیار متمایز در اختیار ساکنان قرار می دهد.

سرعت رشد قیمت خانه و آپارتمان با افزایش تورم

تعداد واحدهای مسکونی باقی مانده برای پیش فروش توسط تعاونی

در ویلاهای مجلل زیادی با طبیعت توریستی وجود دارد که ویژگی برخی از آنها منظره خیره کننده دریا از دریا است که ارزش سرمایه گذاری زیادی به این ویلاها می بخشد. شامل بسیاری از دفاتر تجاری و مغازه های موجود برای فروش است، به این معنی که انواع املاک و مستغلات را دارد که باعث می شود شما گیج شوید که کدام یک را انتخاب کنید.

مهم ترین دلایل موفقیت سرمایه گذاری املاک در بیلیکدوزو توسعه و مدرنیته مربوط به زیرساخت های آن منطقه است، زیرا این موضوع مهمترین چیزی است که سرمایه گذاران خارجی و عرب به دنبال آن هستند و قصد خرید ملک در منطقه را دارند. شهر ترکیه استانبول. در راه تکمیل پروژه های عظیمی مانند بندری که در سواحل دریای مرمره در حال ساخت است.علاوه بر خط جدید مترو که انتظار می رود به زودی فعال شود.

حداکثر زمان تحویل واحد های مسکونی و تجاری

خط آخر

این البته منجر به موفقیت واقعی شد. سرمایه گذاری املاک و آپارتمان در بیلیکدوزو. البته یکی از مهمترین دلایل موفقیت سرمایه گذاری املاک و مستغلات در بیلیکدوزو پروژه های عظیم و مهم سرمایه گذاری در شهر استانبول ترکیه مانند کانال آب جدید استانبول و فرودگاه جدید استانبول سوم است که به این امر می افزاید. املاک و مستغلات در آن منطقه یک ارزش اقتصادی و سرمایه گذاری مهم است.

با این کار به پایان گفتگوی خود در مورد آپارتمان های فروشی در بیلیکدوزو استانبول رسیدیم و امیدواریم که در ارائه کلیه اطلاعات لازم در مورد سرمایه گذاری املاک در استانبول به طور کلی موفق شده باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *