آوریل 20, 2024
چگونه بهترین خرید آپارتمان 60 متری را در تهران انتخاب کنیم؟

چگونه بهترین خرید آپارتمان 60 متری را در تهران انتخاب کنیم؟

فضای پارکینگ مناسب

اگر ماشین دارید و در حال خرید خانه در تهران هستید، پارکینگ باید یکی از اولویت های شما باشد. اگر به یک آپارتمان لوکس نقل مکان می کنید، این مشکلی نخواهد بود. آپارتمان های لوکس امکانات پارکینگ فراوانی را برای مستاجران خود ارائه می‌دهند، چه در داخل مجتمع یا در یک ساختار اختصاصی دروازه‌ای در نزدیکی.

ویژگی آپارتمان لوکس مرتفع و مزیت آن نسبت به بقیه خانه ها

از نظر املاک فستیوال یکی از بهترین چیزها در مورد آپارتمان های لوکس در کشور ایران این است که جایگاه های پارکینگ آنها به خوبی ایمن و برچسب گذاری شده است، بنابراین می توانید مطمئن باشید که هیچ کس دیگری به جز شما از اسلات شما استفاده نمی کند! معمولا تعداد پارکینگ های اختصاص داده شده به مستاجر به تعداد اتاق خواب های واحد وی بستگی دارد. بنابراین اگر صاحب یک واحد سه خوابه در تهران هستید، انتظار داشته باشید که جای پارک بیشتری نسبت به مستاجری که یک واحد یک خوابه را اشغال می کند، داشته باشید.

مناطق مشترک بزرگ

همه آپارتمان ها در ایران دارای مناطق مشترک و امکانات رفاهی هستند که زندگی اجتماعی را ممکن می کند. اما آپارتمانهای لوکس نه تنها مناطق مشترک را ارائه می دهند. آنها مناطق مشترک را با تمایز ارائه می دهند! برخی از رایج ترین فضاهای مشترک در ساخت کاندو عبارتند از: جاده ها، راه پله ها، راهروها، چمن ها و استخرهای شنا. هنگامی که در یک کاندو بلند مجلل زندگی می کنید، انتظار داشته باشید که این مناطق مشترک و امکانات رفاهی جادار، روشن و همیشه نگهداری شوند.

آپارتمان های لوکس در تهران همچنین امکاناتی را ارائه می‌دهند که سلامت و رفاه را ارتقا می‌دهند، از جمله سالن‌های ورزشی، اسپا، زمین‌های تنیس و موارد دیگر، بنابراین بدون نیاز به پیمودن مسافت‌های طولانی فقط برای ورزش کردن، می‌توانید از مزایای یک سبک زندگی سالم لذت ببرید.   تصور کنید که به باشگاه‌های سلامت سطح بالا و استودیوهای تناسب اندام دسترسی داشته باشید، جایی که می‌توانید هر زمان که بخواهید ورزش کنید و عرق کنید!

فروش و پیش فروش واحد های آپارتمانی لوکس جهت سکونت و سرمایه گذاری

امنیت پیشرفته

هنگامی که در بازار خانه جدید هستید، امنیت باید اولویت اصلی باشد. این چیزی است که یک آپارتمان بلندمرتبه لوکس فراهم می کند. آپارتمان های لوکس امروزی نه تنها دارای امنیت، بلکه امنیت پیشرفته نیز هستند، با دوربین امنیتی و نظارت تصویری 24 ساعته، دروازه‌های سرنشین دار، نگهبانان، مناطق روشن و درهای بیرونی قفل شده. با همه این ویژگی های امنیتی در اطراف شما، می توانید مطمئن باشید که زندگی آرام و بدون نگرانی دارید!

زندگی اجتماعی

به خصوص هنگامی که در یک آپارتمان مجلل زندگی می کنید، متوجه خواهید شد که زندگی کاندو در واقع فرصت های بسیار بیشتری را برای زندگی اجتماعی نسبت به زندگی در یک خانه تک خانواده ارائه می دهد. در واقع، زندگی اجتماعی چیزی است که اساساً زندگی کاندو را سرگرم کننده و لذت بخش می کند!

زندگی در یک آپارتمان مجلل به شما امکان می دهد از فعالیت های برنامه ریزی شده منظم و گروه های اجتماعی مانند گلف، باشگاه های کتاب، باشگاه های سفالگری، باشگاه های آشپزی لذت ببرید. اگر خوش شانس باشید، ممکن است آپارتمان هایی نیز پیدا کنید که فعالیت های بیرونی مانند ماجراجویی های پیاده روی و بازدید از موزه را ارائه می دهند!

بخریم یا نخریم؟

یک آپارتمان لوکس بدون شک یک ملک سرمایه گذاری خوب است، اما چیزی بیشتر از قیمت آن وجود دارد. آنچه کاندوهای بلندمرتبه لوکس را به یک آهنربای واقعی برای خریداران خانه تبدیل می کند، هیبتی است که به دلیل امکانات اجتماعی که ارائه می دهند در افراد ایجاد می کنند.

افزایش سرمایه گذاری در بازار مسکن به دلیل رشد صعودی آن

اگر قصد دارید یک آپارتمان لوکس برای خود در تهران تهیه کنید، به یاد داشته باشید که انجام اقدامات لازم ضروری است. به یاد داشته باشید: آپارتمان های مجلل لاس وگاس دارای ویژگی هایی هستند که برای زندگی راحت ضروری هستند، اما ویژگی هایی نیز دارند که بسیار زیاد است و ارزش نادیده گرفتن را دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *